Skip to main content

PASANGAN VAMPIRE BERKONGSI DARAH

Pasangan sejoli Lia Benninghoff dan Aro Draven berkongsi ikatan yang luar biasa - mereka minum DARAH masing-masing.



Pasangan ghotic dari Haverhill, Suffolk mendakwa mereka adalah vampire dan minum darah dari satu sama lain hingga empat kali seminggu.

Lia mengatakan: "Dari saat pertama kali kami bertemu, saya  tahu Aro adalah orang nya.
"Ketika dia beritahu dia adalah seorang vampire, itu sangat menarik. saya tidak menyedari vampire betul-betul wujud, ."





Selepas tiga minggu, Aro mencadangkan saya berubah menjadi vampire  dan menjlankan upacara upacara perkongsian darah yang pelik.

Dia berkata: "Ketika dia menjelaskan bahawa perkongsian darah akan membawa kita lebih dekat bersama-sama, saya terus bersetuju untuk mengubah diri saya".



"Aro mengelar bahagian belakang lengan dan kemudian dia menawarkan darahnya. Lalu saya melakukan hal yang sama  dan dia minum dari lengan saya juga.

"Tiba-tiba saya berasa lebih bertenaga dan ianya melengkapkan hari-hari saya, dan selepas itu saya merasa  Itu adalah pengalaman yang  ajaib -... Jauh lebih intim daripada seks"
Lia sekarang ketagih darah dan minum empat kali seminggu untuk memuaskan hasrat nya.


Dia berkata: "Jika saya tidak minum darah, saya akan merasa sangat lemah."
Pasangan ini malah telah membeli darah babi dari rumah penyembelihan haiwan untuk menampung keperluan mereka.

Jelas Lia lagi: "masayarakat sekeliling tidak perlu risau kerana kami tidak  menggigit sembarang orang di jalan kerana Kami hanya berkongsi darah"

Walaupun beza usia  18 tahun dan hubungan yang luar biasa, Lia menegaskan ibu bapanya merestui hubungan nya dengan Aro.

sumber:dailymail

Comments

  1. ee..beraninya mereka minum darah..

    ReplyDelete
  2. Eeeee.. nak muntah! Tah ape2 la dorang nih

    ReplyDelete
  3. dunia dah akhir zaman ..
    ini adalah salah satu dajal yg allah turunkan berupa manusia ..

    jauhilah dari kita semua ..uhuhu

    ReplyDelete
  4. Eee..macam ni pun ada ke..gelinya..

    ReplyDelete
  5. Rasa macam nak muntah.. Huhu..

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …