Skip to main content

MAYAT ISTERI DIJADIKAN MEJA RUANG TAMU

Cinta melebihi dari segalanya. Itu lah yang terjadi bila dilihat pada kisah  yang dilalui oleh Jeff Green. Dia begitu mencintai isterinya, ketika isteri nya meninggal, Jeff tidak mahu mengkebumikan isterinya.lalu dia membuat sebuah meja yang boleh diletak kan mayat isterinya. 



Dipetik dari laman web urbanlegends.about.com, sebuah email dan gambar yang  cukup menggemparkan di tahun 2000.

Jeff Green (32 tahun) dari Arizona kehilangan isteri untuk selamanya. isterinya, Lucy, yang dicintai meninggal kerana sakit jantung dan meninggal ketika berusia 29 tahun. Sebelum meninggal, Lucy mengatakan "Kita akan bertemu kembali di syurga,". ..

Ketika hari pemakaman, Jeff kelihatan sangat kecewa dan menghubungi petugas pemakaman untuk membawa mayat isterinya pulang. "Saya lebih suka  dia di rumah daripada menguburnya tujuh meter di bawah tanah," kata Jeff. supaya tidak busuk, Jeff memesan meja kaca khas yang berharga ribuan ringgit. Jeff meletakkan meja yang berisi mayat isterinya sebagai meja di ruang tamu. Beberapa rakan Jeff mengatakan bahawa meja itu sangat istimewa.

sekian..

Comments

  1. Kegilaan dari sebuah cinta. Pelik sungguh!

    ReplyDelete
  2. seram...hari2 tengok muka mayat..tak busuk ke mayat tue?

    ReplyDelete
  3. Ermmm mcm tu pun bole..takut la pulak hehe

    ReplyDelete
  4. pernah baca artikel nie .. x silap dlm laman internet juga ..

    haiii tu thn 2000 .. rasanya apa jadi pada mayat isteri dia di tahun ini ... 13 tahun dah tuu uhuh

    ReplyDelete
  5. menakutkan je...kalu tetiba mayat tu bangun?? hehehehe

    ReplyDelete
  6. aish..biar betol..haiyoo..serammnnyee

    ReplyDelete
  7. erkk.. begitu sekali? huhuhuhu

    ReplyDelete
  8. haha.. gila. ni dah kira takleh terima ketentuan Tuhan ni. mujuq bukan Islam.

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …