MAISARA::kena buat hari ni jugak

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua...
pagi ni lepas Maisara pergi sekolah jap lagi..
aku nak basuh sarung bantal busuk
dan kain yang selalu dia cium tu..
warnanya dah lain macam aku tengok..

Basuh cepat2 lepas tu jemur..
harap2 sebelum jam 12 kain dan sarung bantal tu
kering la..
kalau tak kering mau mengamuk dia nanti..

kain dan bantal tu dah lama tak basuh..
bantal tu tak boleh la basuh ,
cuma nak basuh sarung nye je..

Biasa orang ada bantal busuk je kan?
tapi Maisara ada kain sekali..
kain tu besar sapu tangan je..
dia selalu dok cium kain  busuk tu..
dari kecik la dia pegang kain tu..
sapa2 nak pegang dia memang tak bagi..

harap2 cuaca baik pagi ni...

##jangan bagi tau kat dia aku basuh kain dia tu tau..
kalau dia merungut tak de bau cakap je..
"entah la..tak tahu la kenapa tak bau.."

ok??


sekian..

Post a comment

16 Comments

  1. di tempat anum dah hujan

    ReplyDelete
  2. Hihi... susah juga ye. Balik sekolah tetiba dia cium bau wangi softlan mesti dia tanya:)

    ReplyDelete
  3. mtk2 xujan dan cpat kring kn.hehe

    ReplyDelete
  4. ekeke ada juga ..
    dari kecil lah nie ..
    ieda anak2 semua x der ..
    entah .. x tahu memang x der kain atau batal bucuk nie ekekek

    ReplyDelete
  5. Heheee, boleh aje ;)

    Mana tau lepas basuh, Maisara tak pegang dah bantai busuk dia tu :D

    ReplyDelete
  6. Hahahahah! Amboi! Berperang maknya nak membasuh kain ngan sarung bantal tu ya??

    ReplyDelete
  7. hahahaha cpt kak g basuh.xkering kang naye dye membebel.hehehe

    ReplyDelete
  8. haha... kalau bau busuk dah hilang, konfem ibu dia kena soal jawab satgi...

    # dia rajin baca blog ibu dia ni tak?

    ReplyDelete
  9. budak2 kan, suka betul diorg dgn bantal busuk lah. layankan je la.

    ReplyDelete
  10. Busuk2 tu lah syok yer...syok menggentel kain ☺☺

    ReplyDelete
  11. dah kering kew kain tue..heheheheh

    ReplyDelete
  12. oh ada kain bucuk ey maisara,selain dari bantai bucuk ang :)

    ReplyDelete
  13. hihik.. mesti dia pelik kenapa tak ada bau...

    ReplyDelete
  14. p/s: penyakit SLE belum ada ubatnya.. kalau pesakit sihat maksudnya SLE sedang "tidur" dan "dia" boleh bangun bila2 masa je.. deno selalu berdoa supaya"dia" tak bangun2 dah sbb nanti deno akan sakit.... last sekali SLE aktif bulan 10 tahun lepas

    ReplyDelete
  15. dia tak perasan ke kak... takut terbau soflan nanti...he3

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)