MAISARA::boleh gitu??

Assalamualaikum...

Geram betul la...
pagi2 lagi aku masuk kan la gambar nak buat entry..
entah awat jari giler sikit tekan apa entah
tetiba je gambar semua hilang..
aih...dah le aku masuk kan melalui tab je..
keras jari aku ni tau dok calit2..heheh

terus tak jadi nak buat entry ada gambar tu..
citer pasal Maisara je la pagi ni..



Hari sabtu lepas ada Hindustan kat Astro Ria..
citer Dil to Pagal hai..
Ada Shahrukh Khan..
Maisara memang tau la aku minat Shahrukh Khan ..
sambil tengok tv tu dia tanya..

Maisara: Ibu..ibu memang minat Sarukhan ke?

Ibu: ye la..

Maisara: kalau macam tu kenapa ibu kawen dengan ayah??

aih la anak..
cinta tak semestinya bersatu..kan?

***************
petang semalam Mikhail menangis..
tetiba maisara cakap gini..




"Mikhail..dengar nasihat kakak ni..
kamu dah umur 8 tahun tau..tak boleh menangis lagi.."

Ibu:kenapa pulak 8 tahun..adik ni baru 9 bulan la..

Maisara:Sshhhhh..ini helah kita la ibu..kita tipu la dia supaya dia fikir umur dia
dah 8 tahun.lepas tu mesti dia tak nak nangis dah.dia nak apa2 dia cakap je.

la..boleh pulak gitu..


sekian..

Post a comment

14 Comments

  1. hahahahhahahaha... kalu ibu kawen dgn SRK, da lama da ibu ni glamer bak Gauri hehehe..


    p/s sy x suka aplot pic dgn tab...menyeksakn jejari runcing ini ;-)

    ReplyDelete
  2. ekekke kalau kawin ngan shahrukh dokk kuar lah maisara ! ...

    kuar kajol lah pulakk ekke ;)

    ReplyDelete
  3. waaa..
    maisara ni pandai berceloteh yer kak..
    pandai plak dia pesan kt adik dia..
    hahaa..

    ReplyDelete
  4. Ya Allah! Bijak betul Maisara ni la. Dia ikut pangai sape eh? Keletah betul.

    ReplyDelete
  5. Ya Allah.maisara2,kalau aunty jumpa.aunty cubit cubit! sbb geram.bijak sgt!

    ReplyDelete
  6. hahaha bijaknya adik maisara...comel!...sarukhan tu yang terbaik huhuhu~ msti seronok kan diana...bla anak dah pndai berkata2 n kuat bertanya cam adik maisara~

    ReplyDelete
  7. haha..siap buat helah lagi maisarah. boleh la jadi penasuh lepas ni ye maisarah. haha.

    ReplyDelete
  8. hahaha saya plak rasa saya 12 tahun.

    Arggghhh tensen laaaa
    Tahun ni saya UPSR!!


    P/s: selamat berpuasa untuk akak sekeluarga :D

    ReplyDelete
  9. Salam, sy follow blog sis n sis follow blog sy yer...jemput masuk ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com untuk mendapatkan harga istimewa untuk produk Shaklee. TQ for your support.

    ReplyDelete
  10. MMG BIJAK MAISARA NI KAN..ADA JER IDEANYA..^_^

    ReplyDelete
  11. lawak la maisarah nie..rasa mcm x sabar lak jumpa dia...

    ReplyDelete
  12. hahahaha alahai innocent betul kanak2 ni kan, tp amat bijak jika dia pon dh tahu guna helah mcm tu.. (n_n)

    ReplyDelete
  13. Comelnye lahaiiii .. Geram nengok gambar tu :3

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)