Friday, 19 July 2013

KOLEKSI LUKISAN TIZ ZAQYAH

Asssalamualaikum..



Selain dari berlakon dan menyanyi
Tiz Zaqyah juga mempunyai bakat melukis yang
tak kurang hebatnya..

jom kita tengok koleksi lukisan
yang dihasilkan oleh pelakon serba boleh ini..
















Macam mana??hebat kan??

sekian..

12 comments:

  1. Impressive! Tu memang betul la namanya anak seni...

    ReplyDelete
  2. Waaa cantik ! Berbakat lah tiz zaqyah ni :D

    ReplyDelete
  3. Maaf...saya tak pandai lukis, kalau lukis semuanya akan bertukar menjadi gambar kartun...

    ReplyDelete
  4. agak2 kalo suruh die lukis gambar sy mcm dlm scene titanic tu die mahu tak?? kekeke... :P

    ReplyDelete
  5. wah dah macam emma maembong jugaklah ye he3..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();