INI LUAHAN HATI UNTUK SUAMI SAYA..

Assalamualaikum...



Coretan hati untuk abang...
Maaf kalau abang tak suka dengan apa yang
kita nak luahkan ni..

Dah berulang kali kita minta kepastian dari abang,
tak pernah sekali pun abang pedulikan..
Setiap apa yang keluar dari mulut abang
Hanya membuat kita rasa makin keliru dan tak pasti..

Kenapa sukar untuk abang berterus terang..
Kenapa sukar untuk menyatakan yang sebenar..
Apa susah sangt kah untuk abang
Memberikan jawapan yang pasti.
Jawapan yang tidak sesekali  akan
Timbul rasa sangsi.

Kita masih percaya pada abang..
Sama seperti dulu...
Kerana itu kita harap abang dapat
berterus terang tentang segalanya..

Kita lahirkan zuriat untuk abang..
Dengan nyawa kita cagarkan..
Apa tak cukup lagikah untuk
Kita berhak mendapatkan kepastian dari mulut abang..

Untuk kesekian kali nya..
Kita masih mengharapkan jawapan
Sebenar dari abang..
Berterus terang lah abang...
Kita dah kurus sikit ke belum???


Sekian...

Post a comment

17 Comments

  1. waduhhhh rs nk nanges tp..tp...cuma nk tanya da kurus ke blom? ;-)

    ReplyDelete
  2. hahahaha ngade taw akk ni.akk dh kurus lahhhh

    ReplyDelete
  3. kalau tanya asben saya.. jawapan tak pernah berbentuk pujian. hahahahaha.. tapi ntah la memang tak pernah terasa langsung sebab dari sebelum kawen dh memang kita jenis gila2.kdg2 kita cakap.. dah gemuk pakai baju pun size M dah ni.. dia akan tambah.. dah la gemuk, buruk, hodoh.. tp tu la lain org lain cara.kita memang bahagia je camtu.. kekekeke

    ReplyDelete
  4. haahahha igt apa la tadi nya

    ReplyDelete
  5. ha3.. b'jaya wat leez gelak besor pepagi ni kat opis. genius betul soklan tuh! ha3..

    ReplyDelete
  6. hahaha...sabor je la...ingatkan apa tadi...ekekek...

    ReplyDelete
  7. Hahhhh!!!

    Mula2 confius jap.

    ReplyDelete
  8. HAHAHA,WAT SASPEN BETUL LA..

    ReplyDelete
  9. hihi.. suspen juga aiza baca mula2 tu.. :D

    ReplyDelete
  10. dianaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...lawak la...akak ingatkan suruh bg kepastian nak balik beraya mana...kalau balik pendang roger2 tau...boleh mai beraya kat umah

    ReplyDelete
  11. jawapannya..kurusla dr masa ngandung hari tu

    ReplyDelete
  12. Muahahahaha. Teeurai sudah gementarnhati akjirnya. Nak.tanya kurus ke tidak rupanya. Haahha. Terkono eden

    ReplyDelete
  13. Klu abg saya dia jwb.. Kurus sgt dah tu smpi takde tutt. Hahaha

    ReplyDelete
  14. so sweet :)
    rasa nak kawin la mcm ni

    ReplyDelete
  15. he3.... buat saspen jer akak nie......

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)