HAMIL 3 BULAN LEUNIEY NATASHA MAKIN KURUS

Assalamualaikum...

Sekarang ni aku agak-agak Leuniey isteri khairul Fahmi ni
dah hamil dalam 3 bulan kan??
tapi tadi tengok kat insta badan dia
macam kurus sikit la..

katanya alahan sebab hamil
Dia tak de selera nak makan apa pun..
kesian..kan??


Tapi dalam keadaan macam tu pun
masih ligat lagi tu berniaga..
kalau sebelum ni dia sibuk menjual produk kecantikan,
sekarang sibuk jual kuih raya pulak..


kuih popia nestum ni memang dapat sambutan hangat
dikalangan pelanggan-pelangan Leuniey.
Murah rezeki Leuniey kan??

ada yang nak tempah kuih popia nestum ni 
boleh la hubungi dia..
untuk sekitar kelantan sahaja..(0166266894)
aih..tukang promosi pulak aku..heheh

Sekian

Post a comment

7 Comments

  1. ahhaha D ko tolong romo ieda nyee lak ekeke ;)

    aah lah dia kurus !

    ReplyDelete
  2. ala...kelantan je,baru nak order

    ReplyDelete
  3. semoga Allah pelihara dia selalu^^

    ReplyDelete
  4. aah makin kurus dye..maybe dh lepas tempoh fasa pertama tu nt ok la tu

    ReplyDelete
  5. kalau balik dh beli..sebab tk belilah tak beli...hehehhehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)