Skip to main content

GEMPAR!!ORANGUTAN YANG DIJADIKAN PELACUR

Sukar dipercayai namun itu lah yang terjadi. Di Kalimantan, seekor Orangutan betina dijadikan pelacur di rumah pelacuran.


Pony, Orangutan berkelamin betina ini menjadi objek pemuas hasrat seksual  di Kerengpangi. Yang menghairankan lagi , yang berhubungan seksual dengan Pony adalah manusia. Lelaki-lelaki yang mencari kenikmatan rupanya bukan hanya  memilih manusia, tapi juga binatang.

Pony diajar beraksi seperti manusia, malah bulunya dicukur dan tubuhnya diikat di katil. menyebabkan  kulit Pony menjadi merah dan tubuhnya tidak berdaya.



Aktivis haiwan cuba menyelamatkan Pony. ianya memerlukan tempoh masa yang panjang untuk menyelamatkan Pony.lebih menghairankan  Polis hutan dan pihak berkuasa tempatan tidak menyerahkan Pony begitu saja pada Organisasi Penyelamat Orangutan Borneo. Mereka menghalang dengan senjata, pisau,malah melengkapi diri dengan senjata gempur AK-47.

Wanita yang memelihara Pony juga menjadi marah. Wanita yang dikenali sebagai Desilets berkata Pony sudah seperti anaknya sendiri.. Namun ibu Jjenis apa yang sanggup melacurkan anaknya sendiri,?

Comments

  1. yang sanggup jadikan orang Utan ni satu hal.. yang sanggup melanggan tu lagi jadi hal.. apa punya nafsu la manusia spesis ni..

    ReplyDelete
  2. Alahai manusia.. baik jadi binatang je lagi senang.

    ReplyDelete
  3. kalu poni tu adalah binatang maka yg memuaskan nafsu tu adalah 2x binatang!!!

    ReplyDelete
  4. jijik dengan yg pelihara orang utan ni, sanggup buat gitu. kesian orang utan tu..

    ReplyDelete
  5. Istighfar jap. Kejam betul lah.

    ReplyDelete
  6. Astaghfirullah...kesian sgt2 kat org utan ni. Yg sbnrnya manusia2 tu yg bertaraf binatang.
    Moga Allah selamatkan org utan ni.

    ReplyDelete
  7. Astaghfirullah...kurang hajar lah dorang ni...

    mana pergi akal fikiran? grrrrrr!!

    ReplyDelete
  8. ya allah kesiannya...kejam punya manusia!

    ReplyDelete
  9. Salam Ramadhan Diana

    Subhanallah

    ReplyDelete
  10. Kesian betol orang utan tu . Haiwan pun boleh jugak jadi pemuas nafsu manusia gila !@#$%^!!!

    ReplyDelete
  11. salam
    Dunia dah makin hujung..

    Lawatan malam tirana aduka.diana

    ReplyDelete
  12. kita benci orang yang menganiya binatang!! geram!!!

    ReplyDelete
  13. binatang pun nak dimanipulasi juga.. kasihan..

    ReplyDelete
  14. manusia yg buat binatang camni yg sbnrnya binatang... mmg tak siuman!

    ReplyDelete
  15. tolongla...dengan binatang pun boleh ke..kesian betul orang utan tu

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …