Advertisement

GAMBAR ANAK-ANAK ARTIS MALAYSIA

Assalamualaikum...

Sekarang  ni mudah je kalau nak tahu 
artis tu dah beranak ke..dah kawen ke..
nak dah berapa..kawen berapa kali..ekekeke...
Ada instagram,ada facebook,ada rwitter..mudah kan..

 Kalau zaman dulu artis boleh sorok2 anak.
sekarang tak dahh.lepas pantang je dah gambar tersebar merata2..
petang ni jom kita layan gambar anak-anak comel artis kat malaysia ni..+


Anak Diana Daniele

anak Tomok-Arrianshah



anak-anak sazzy Falak



anak-anak Sariyanti



Anak salina saibi



anak Nabila Huda


anak Nora Danish


Anak Along cham


Anak Mawi dan Ekin



anak-anak Norkhiriah


anak feruz Khan

dan yang last sekali ...

anak aku...
sekian...







Catat Komen

14 Ulasan

  1. haha...yang bawah sekali tue paling comel:)

    BalasPadam
  2. yg last sekali paling fames.. kikiki

    BalasPadam
  3. haha.. gambar bawah sekali tu cute...

    BalasPadam
  4. Semuanya pandai berposing macam mak bapa mereka....

    BalasPadam
  5. Haha..yg last tu bakal jd plakon gak tu kak.

    BalasPadam
  6. anak nabila paling bergaya...cucu papa rock..

    BalasPadam
  7. heheheh...smoga sehat-sehat hendaknya...comel sumenya...hhehehehe..

    BalasPadam
  8. Nk geget yg last tu bleh x kak? :-)

    BalasPadam
  9. Yang las paling pemes...voley...hehe
    Daniela daniel tetap comel wlpon bru lepas branak....

    BalasPadam
  10. kahkahkah.yg bawah skali tu pic anak artis mana eh.iwiwiwiw. akk.DD tu bukan baru bersalin ke.kenapa rambut mengerbang gitu.xpantang lettew.hehehe.adoii puasa wei puasa.haih~

    BalasPadam
  11. Mikail jugak yg comel
    ....he3. ...

    BalasPadam
  12. aku suka yang last sekali tu.

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)