GADIS INI BERCINTA DENGAN LELAKI TUA YANG JARAK USIANYA 40 TAHUN

Pasangan di Taiwan memiliki perbezaan usia 40 tahun dan mereka mengaku tidak mempunyai masalah tentang hal itu. Li Kuncheng,  lelaki berusia 57 tahun ini menjalin  cinta dengan seorang pelajar di Taiwan bernama Lin Jing-En,17. Li dan Lin mengatakan bahawa mereka selesa dengan satu sama lain dan bukan lah kerana terpaksa. Walau usia Li boleh dikatakan lebih tua dari usia ayah Lin namun hal itu tidak menjadi masalah bagi mereka.





Lin memilih untuk bercinta dengan Li kerana berasa selesa dan tidak dipermainkan. sebelum ini Lin beberapa kali menjalin  cinta dengan teman sebayanya dan berakhir dengan kepahitan. "Ketika saya memiliki kekasih seusia saya  mereka hanya menyakiti saya dan meninggal kan saya begitu saja, itu lah yang membuatkan saya sangat sedih"


Bertemu dengan Li, Lin menemui banyak perbezaan yang membuatnkan nya kuat untuk menjalin kan hubungan cinta dengan lelakiyang lebih tua.



Li kerap dituduh hanya mempermainkan gadis muda dan tidak sepatutnya bercinta dengan gadis yanglayak  menjadi anaknya. " masyarakat terlalu membesar-besarkan hal yang sebenarnya tidak sepatutnya menjadi masalah. Siapa kata umur  57 tahun tua?" kata Li.

Padahal Li benar-benar mencintai Lin dan tidak ada niat sedikitpun untuk mempermainkan gadis cantik ini.

#asal bujang aku ok je..jangan laki orang sudah..kan??

sekian..

Post a comment

6 Comments

  1. cinta itu membutakan.... he3

    ReplyDelete
  2. betul.... jangan kacau laki org.. kekekek

    ReplyDelete
  3. untg la..dapat awek muda =) knapa xkhwin je trus..

    ReplyDelete
  4. kuang kuang kuang
    nasib badan

    ReplyDelete
  5. Klu ada yg beri perhatian mmg la mereka suka kot. Muda sgt sgt.. Hurmm

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)