WANITA MATI DILANGGAR TROLI PASARAYA

Assalamualaikum...

pagi ni tengok satu video
Ada perempuan yang mati sebab 
di langgar troli barang dekat sebuah pasaraya
tambah pulak troli tu diisi dengan 15 kotak minuman..
berat kan..
kesian perempuan tu..




Troli tu dibawa oleh dua lelaki..
tapi troli tu bukan milik pasaraya tu..
tu troli depa sendiri..
kecederaan nya parah..sampai je hospital dah meninggal..

Biasanya kalau pi pasaraya nak beli barang dapur aku yang tolak troli.
sebab suami kena dukung anak..
tapi nak turun kat escalator tu memang seram la jugak..
takut terlepas habis la orang depan2 tu ..
tapi sebenarnya tak payah takut pun sebab
roda troli tu sebenarnya dah disesuaikan dengan 
lantai escalator tu..kan??

Tapi dalam kes pompuan mati ni
troli yang langgar dia tu troli dari luar.
ha..tu la..pandai2 je nak pakai troli sendiril..
tonton video tu kat sini..

 Aku tak berapa suka kalau pasaraya tu dia punya 
tempat barang2 basah macam barang2 dapur tu dok kat tingkat atas..
sebab risau nak tolak troli tu la.

Tapi sekarang tesco kat umah aku ni
tak de tingkat atas..senang la dah,.
lega la..dulu tak.jenuh nak ngusung troli....
huhu..

sekian...

.



WANITA MATI DILANGGAR TROLI PASARAYA WANITA MATI DILANGGAR TROLI PASARAYA Reviewed by Diana Rashid on June 25, 2013 Rating: 5

16 comments:

  1. bahaya kan
    sebab tue guna kemudahan yang disediakan

    ReplyDelete
  2. Saya selalu takut2 kalau bwk troli atau ada troli blkg saya masa kat escalator tu...terbayang melanggar/dilanggar. Mmg roda tu dah grip, tapi kot2 ada yg tak kena...imaginasi berlebihan. :D

    ReplyDelete
  3. bahaya nih. saya tak suka tolak troli, bersimpang siur perginya. tension je.

    ReplyDelete
  4. kesiannya.... takut pulak nak tolak troli lepas ni...

    ReplyDelete
  5. kadang-kadang tu roda troli tu rosak.. pernah sekali aiza membeli barangan di tesco, tolak nak balik menuruni escalator tu.. nasib baik aiza pegang sebab dia melungsur ke hadapan sikit masa melalui escalator tu..jadi moralnya, kena test dulu.. nanti tak pasal2 orang di hadapan cedera..

    ReplyDelete
  6. kesian dia... hrp2 pasni pihak bertanggungjawab lbh peka..

    ReplyDelete
  7. sy pun fobia dgn troli..sbb mmg ade kisah di sebalik troli kt care4 subang jaya...dlm 5thun lpas...huhu..smpi skang fobia lg..

    ReplyDelete
  8. Ada tgk ni semalam kat berita. Dasat gak kelajuan troli tu. Pompuan tu pun terpelanting teruk. Huhu.. Seram tul.

    ReplyDelete
  9. Salam kenal tuan rumah..
    Saya pun terkejut bila tgk berita ttg kejadian tu,sedey kan..x pasal2 kena..naya ja..ingatan utk kita semua,bahaya ada dimana2..kena berhati2 selalu..

    Jalan2 singah & follow tuan rumah..
    Sudi2lah singgah saya jgk yer..tq

    ReplyDelete
  10. kesian pompuan tu sebenarnya, mati gitu je...hmm

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum...

    takut ye...sya tak suka beli brg bnyk2... cuma yg perlu aje...

    ReplyDelete
  12. gatal2 orang tu pergi bawa troli sendiri kenapa...kan da jadi kes macam ni...huhu

    ReplyDelete
  13. x pasal2 org tu meninggal..ish3, dhsyat sungguh..

    ReplyDelete
  14. deno ada tengok bertia pasal ni... alahai kesian sungguh

    ReplyDelete
  15. malang tak berbau.......kasihan wanita tu....

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Powered by Blogger.