Skip to main content

SUPERMAN HILANG SPENDER

Assalamualaikum...

Rupanya Superman baru ni
dah tak pakai spender kat luar ye..
nampak bergaya la sikit dari yang lepas2 kan..
kalau idak asik jadi bahan lawak je..



Pelakon yang pegang watak superman ni pun
nampak lebih kacak la dari yang lain2..hahaha

  

kalau nak tau pelakon ni  Henry Cavill
pernah menjadi mangsa buli disekolanya dulu.
disebabkan dia gemuk
dia sering menjadi ejekan rakan2 sekolah nya..



Mujur la 4 orang abang dia sentiasa 
melindungi dia apa bila dia dibuli..
sekarang yang buli2 dia dulu mesti terkejut tengok dia kan..

George Reeves 

Dalam ramai2 pegang watak Superman
yang ni palking tak kacak..hahahah

sekian..


Comments

  1. movie baru superman baru nie just ulangan je...mungkin yang baru nie effect lebih mantap...

    ReplyDelete
  2. wah sopan gitu superman baru ni...kih3

    ReplyDelete
  3. superman baru ke ??

    handsome !

    ReplyDelete
  4. ahaha..superman ni pakai kat dalam pasal tak tahan asyik kena bahan je spender dia tu kak. :P

    ReplyDelete
  5. oooo dh betul dh.dh pakai kat dalam eh.aah lah kak.encemmm.hehehe.

    ReplyDelete
  6. Salam kenal..
    Makchaq rasa superman yang dulu tu kaki gambra.. kalut2 pakai suit tengok2..la ni ada 1 lagi pulak tak pakai... sarong ja la kat luaq, kalau tak pakai langsung tak selesa pulak.. nak bukak semua pakai balik takut tak dan nak pi tolong mangsa..

    Bila bukak susun satu persatu ikut turutan yang kecik dok bawah sekali.. bila pakai balik.. jadi macam tu jugak...

    ReplyDelete
  7. kan lebih sopan cam tu kan..
    eh..George Reeves tu nampak tak kacak sebab spender dia besar gedabak sampai ke pusat... yg lain2 tu dah lebih seksi..kecik sikit..wakakakka

    ReplyDelete
  8. Hehehehe....awak siap bt research ye mane kacak mana tak kacak? Tp yg penting, Superman adalah hero paling sy tak suke.

    ReplyDelete
  9. superman ni dah moden dulu primitif..kui3 :D

    ReplyDelete
  10. Debar sy tgk superman. Kacak2 belaka. Yg x kacak xmo tgk. Spender pki kat dlm zaman dah moden:)

    ReplyDelete
  11. yg gambo last tu.. spendernye beso beno..huhuhu

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …