Skip to main content

OPOCOT!!RAMPING NYA PEREMPUAN NI

Assalamualaikum...

korang kalau baca tajuk tu kan..
ha..gitu la aku punye terkejut 
masa mula2 tengok gambar dia..
tetiba aku rasa sakit pinggang aku..

Michele Kobke, 24.
tidak mengamalkan makan ubat diet atau 
senaman yang berterusan..
dia cuma memakai korset  setiap hari selama 3 tahun
walaupun ketika tidur.




Walaupun dia memiliki pinggang 
yang lebih kecil berbanding model catwalk,
dia masih mengimpikan untuk mengurangi
sai pinggang nya kepada 14 inci bersamaan 38cm 



Sekarang saiz pinggang Michele Kobke
ialah 16 inci bersamaan 40cm




Sebelum mengecilkan pinggang
saiz sebenar pinggang Michele Kobke
ialah 64cm.


Aku nak jugak pakai korset tapi tak nak la
sampai jadi gini..
seriau aku nengok nye..

Aku nak beli korset kat Amy..
ada tengok kat sini...
tapi tak tahu la sekarang masih harga promosi ke tidak..
jom tanya beramai2..
hheheh

sekian..

Comments

  1. Kecik sangat pelik pulaklah rupanya.. Bersyukur dengan pinggang yang sedia ada.. Heheh..

    ReplyDelete
  2. erk apa sudah jadi , buruk lagi ada lah...haha

    ReplyDelete
  3. seram pula kalau kecik mcm ni.. sekali kena kayu terus patah..

    ReplyDelete
  4. Nampak seram je tengok, kalau patah macam mana haha..

    ReplyDelete
  5. ouch !!!

    seriusss rasa nak termuntahhh

    macam mana sistem penghadaman dia ??

    adehhh hai

    ieda pakai gak korset .. tai x lah sampai nak jadi gini uhuh

    ReplyDelete
  6. Tak nak la sekecik ini. Pelik sungguh!

    ReplyDelete
  7. macam pecahan tak setara...

    ReplyDelete
  8. akk,dh mcm cacat dh sy tgk nya.

    ReplyDelete
  9. susah nak cari seluar ni kalau kecik mcm nie...hehehe

    ReplyDelete
  10. Nak pinjam la corset dia.. Pinjam setahun ramping sket jadik la.. Wahaha. Sgt2 ramping! Tp x lawa la pulak nmpk pelik

    ReplyDelete
  11. RAMPING SANGAT DAH LAIN PULAK NAMPAKNYA....

    ReplyDelete
  12. macam menyeksakan diri je..yang asal lagi nampak cantik kot.

    ReplyDelete
  13. tak cantik la ramping macma ni.. mcm alien

    ReplyDelete
  14. tak cantik la ramping macma ni.. mcm alien

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …