NAK PARKING KERETA TAK RETI.SUAMI PULAK MATI.

Assalamualaikum..

ramai yang setuju kalau aku kata
sesetengah orang perempuan ni kalau bawak kereta terlalu
berhati2 sampai menyusahkan pemandu lain..
Bagi orang perempuan pulak 
orang lelaki ni suka tunjuk teror bila memandu
sampai menyusahkan pemandu lain..heheheh

Ada satu kejadian berlaku kat China semalam..
seorang wanita yang baru dapt lesen 2,3 minggu lepas
cuba untuk parking kereta kat ruang letak kereta..

Dengan dibantu suami dia 
kat belakang kereta dia
pun cuba lah nak parking kat dalam ruang parking tu..

entah macam mana dia undur2
sekali terlajak undur terus dia hentam suami 
dia kat belakang kereta tu.
mati tersepit la suami dia diantara kereta dan dinding konkrit tersebut,.

tempat kejadian

Dia dengar jeritan suami dia,
dia pun jenguk la keluar cermin kereta.
terlupa pulak nak tukar gear reverse
dengan dia2 sekali terlanggar dinding konkrit tu dan mati.

lebih malang bila anak dia yang umur 6 tahun 
duduk kat tempat duduk belakang 
menyaksikan kejadian yang tragis tu..
sedih kan??


sekian..


Post a comment

12 Comments

  1. Aduh! Nape mcm ni skali?

    Aduhhhh!

    ReplyDelete
  2. Isk..seram lah citer nie...cian eh

    ReplyDelete
  3. huhuhu >.< jgn kalut sgt bawa kereta tu.. >.<

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. salam diana..

    MasyaALLAH.. sungguh tragis.. nak membayangkan pun tak smp hati..

    ReplyDelete
  6. Hish, Final Destination ke apa. Seram pulak baca..

    ReplyDelete
  7. da macam jalan cerita dalam movie pulak bila baca entri akak ni...

    ReplyDelete
  8. Allahhu Akhbar... nampak gaya parking macam depa tu agak susah... kan sebab tu berisiko...

    ReplyDelete
  9. cina xpe la. tp mmg malang kejadian ni

    ReplyDelete
  10. alahai... kat china ni macam2!!

    ReplyDelete
  11. tragis nya...... kasihan kat depa tu.....

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)