MIKHAIL:Bertenang ye...

Assalamualaikum...

Selamat petang..
Ini laMikhail sekarang..
cukup suka masuk kan kepala dia dalam raga pecah ni..






raga ni cadangnya nak dibuang sebab dah rosak..
dah belubang dah..
lepas tu  kakak dia la
ambik raga tu tutup kepala dia.


boleh pulak dia senyap je dok kat dalam tu..
boleh pulak dia dok diam..
dia tengok tv pun sambil
raga tu dok macam tu la..


bila kita angkat raga tu dia
mengamuk.menangis macam kena rotan ..

sampai dia jemu baru
dia akan angkat raga tu..
tapi esok 2 nya dia akan ambiik balik raga
tu dan buat macam tu lagi..

lama2 sampai sudah raga tu tak dibuang.
Biar je la..
kalau itu yang buat dia rasa bahagia..

kakak dia pulak,
bila adik meragam nak mainan dia,
cepat2 dia ambik raga ni dan tutup kepala adik sambil cakap..

"adik duduk dalam ni dan bertenang ye.."

sekian...

Post a comment

10 Comments

  1. Assalamualaikum Diana

    bagus Mikhail...
    jimat ibu dia untuk beli mainan...

    ReplyDelete
  2. hehhe..comel jer adik mikhail nie.. haishh budak2 akk..hehhe

    ReplyDelete
  3. waduhhhh kejam nyer kakak hehehehehe

    ReplyDelete
  4. Hahaha! Yg penting, dialog maisara tu. Mmg dinanti-nanti. Hahahaha!

    ReplyDelete
  5. paling syok mestilah dialog maisara yg last tu... ahahaha... bertenang tau mikhail bak kata kakak tu.

    ReplyDelete
  6. alahai comey je mikhail nie..pandai lak kakak nya memujuk hahaha

    ReplyDelete
  7. hahahaha nasib maisara x ckp. " mikael,keep calm and dont cry " hahahaha

    ReplyDelete
  8. waaaa..... rindunya uncle dgn mikail...dah besar ye.....

    ReplyDelete
  9. haha..pandai je maisarah pujuk adik dia eh.siap suruh bertenang.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)