MAISARA::Nasi lemak

Assalamualaikum...

maisara dan Arisya.


Petang semalam aku keluar..
pi beli periuk nasik..

Pi la kedai elektrik dekat Sungai Bakap tu.
baru masuk dalam
kedai letrik tu Maisara ngadu lapar..

Maisara:Ibu..cepat sikit ye..maisara lapar dah ni..

Ibu: ye la..

tengah dok pilih2 ..

Maisara; Ibu..lapar ni..

Ibu: Ish..ni yang nak marah ni..
sabar la..

tak lama lepas tu dia cakap lagi...

Maisara:cepat la ibu ..

Ibu:sabar la kakak..tak sampai 5 minit je..cer sabar..

Maisara: dalam ni ada jual nasik lemak tak ibu?

Ibu: Entah..pi tanya ayah..

Dia tengok ayah dia..
ayah dia dok jauh sikit dari kami..

Maisara: ayah..dalam ni ada jual nasik lemak tak??

ya ampun...punya la kuat dia tanya..
sampai kan pompuan yang dok kat kaunter bayar tu
senyum je tengok aku..
aih..bikin malu betul..

Ayah dia pulak buat tak tahu je..
malas nak layan..

Tu la perangai Maisara..
ikut suka hati dia je..

sekian...
Previous
Next Post »

10 komen disini

Click here for komen disini
7 June 2013 at 10:33 ×

hahahahahaha...mengidam nasik lemak ke time tu?

Reply
avatar
Aku Ibu Muda
admin
7 June 2013 at 11:19 ×

hahaha...adoii la maisara ni....

Reply
avatar
Aku Ibu Muda
admin
7 June 2013 at 11:19 ×

hahaha...adoii la maisara ni....

Reply
avatar
Hanis Azla
admin
7 June 2013 at 11:19 ×

Salam diana..

he..he.. comel aje gelagat maisara ni.. baca cerita dia selalu buat akak tersenyum2..

Reply
avatar
Cik Syiera
admin
7 June 2013 at 11:34 ×

datang blog sini mesti syira akan cari cite maisara.. comel dan bijak..

Reply
avatar
7 June 2013 at 11:59 ×

hehehe....lawak la maisara ni...! sabor aje la ibu nye yer...

Reply
avatar
Lydia Miza
admin
7 June 2013 at 12:02 ×

Hehehe, kalau ada nasi lemak pas beli periuk terus dpt mkn, jimat masa.

Maisara dah potong rambut ke diana?

Reply
avatar
Isabel Diaz
admin
7 June 2013 at 12:41 ×

Nasib baik anak. Kalau adik, lama dah kena cepuk.. Hahaha..

Reply
avatar
Fyna Ahmad
admin
7 June 2013 at 21:35 ×

hehehe... lapar punya pasal kan. tapi pandai lah dia.

Reply
avatar
deno
admin
13 June 2013 at 01:38 ×

alahai maisara... lapar sangat tu...

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment