MAISARA: Man Of Steel..

Assalamualaikum....

Selamat pagi semua...
semalam keluar pi beli barang dapur..
lepas tu Maisara nak ayam goreng..
berenti la kat KFC .
dapat ni...

sampai je kat umah adik guna untuk ketuk walker dia..ganas la !!

Lepas tu..dia masuk2 dalam keta..
terus dia bagi kat adik ..

Maisara: Nah adik..ini bukan untuk orang perempuan..

adik pun pantang la sua apa pun.
terus sambaq masuk dalam mulut..hahah..

aku pusing2 belakang aku tengok
dia tutup muka..nampak macam merajuk..

Ibu: Tu apasal pulak?tak puas hati apa lagi??

Maisara: Maisara tak suka benda tu..itu untuk lelaki.maisara nak untuk orang perempuan punya...

Ibu: Dah masuk dalam kereta ni baru nak itu nak ini..apasal hang tak merajuk depan kakak KFC tu tadi??

Ayah: Lain kali kita beli lain kita mintak hadiah pompuan tau.kalau dia bagi hadiah lelaki lagi ayah cubit dia..

Terus dia diam..
aih..ayah dia memang gitu..
kalau aku idak le nak berjanji sumpah setia bagai dengan dia..
sabarnye la ayah..

Maisara memang selalu mintak ayam goreng KFC ni.
kalau ada yang kata makanan segera tak elok
aku rasa sama je kat rumah pun hari2 makan ayam..
ayam kat rumah pun bukan rebus je..
bubuh garam,rempah,berminyak jugak..
sama je..

lagipun beli tak pakai duit pun
sebab suami aku ada banyak voucher KFC ni..


kat tempat kerja dia boleh kata tetiap minggu dapat..
sekali dapat sampai dua tiga..
sebab tu aku cemuih dah..


sekian..


Post a comment

14 Comments

  1. Amboi, untungnya! Dpt voucher KFC.

    Girly betul Maisara kan? Mst nak brg2 girly gak. Heheheheh....dah bsr t, mst gojes ni. Heeeeee~

    ReplyDelete
  2. anak akak pun sama, ari2 nak kfc cuma bezanya akak x da voucer, boleh la bagi2 sikit voucer tuh..

    ReplyDelete
  3. Sungguh keperempuanan Maisara ni. Pastu si adik plak terima je org bagi kat dia.

    ReplyDelete
  4. mesti maisara suka pink kan..hehhehe

    ReplyDelete
  5. ater dah girls...
    harus nak barangan girls....

    lain lah masak kat rumah dgn yg kedai sis...
    hehehehhehehehehehe...

    ReplyDelete
  6. tiap2 minggu makan KFC , wah dah boleh jadi duta KFC nih...hehe

    ReplyDelete
  7. amboiii sukelah maisara ;)

    ReplyDelete
  8. betul kak...sama jer ayam kefci dgn ayam yg kita goreng..... apa yg penting...mkn ikut limit...bukan mentekedarah......he3

    ReplyDelete
  9. kakaka...ayah2 mmg camtu..kita yg ngadap 24jam ni tak larat nak layaan

    ReplyDelete
  10. amboi.maisara bg can ayah cubit akk cashier tu lah.hahaha

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)