Tuesday, 4 June 2013

KIM KARDASHIAN NEKAD MAKAN URI BAYINYA

Assalamualikum...

Kim Kardashian dijangka akan melahirkan anak pertamanya dari hasil hubungan cinta dengan Kanye West pada Julai akan datang. Dalam rancangan reality  Keeping Up With The Kardashians , Kim ingin memakan uri  bayinya setelah melahirkan.


"saya benar-benar ingain melakukan nya" katanya. Memakan uri  dipercaya memiliki kebaikan kesihatan  untuk ibu yang baru melahirkan. Kandungan zat besi dan vitamin B dalam uri dikatakan  boleh  membantu menurunkan risiko kemurungan ketika baru melahirkan dan meningkatkan penghasilan susuibu.


Selain ingin makan uri, reality show tersebut juga menayangkan reaksi Kim ketika tahu jantina bayinya, iaitu perepuan.. Kim sempat bertanya pada doktor berapa peratus kemungkinan dirinya memiliki anak perempuan. Doktor pun mengatakan 99% bayi bintang reality show ituadalah perempuan

Sekian..

16 comments:

  1. macam2 produk ada uri jugak nak di makan.. sekaya kaya dia.. bodoh jugak rupanya

    ReplyDelete
  2. Bela saka ke apa dia tu sampai nk mkn uri..yeark...

    ReplyDelete
  3. Ingat pontianak, hantu raya dan spesis yg sewaktu dengannya saja suka benda2 ni, rupanya manusia juga ada yg menyukainya...

    ReplyDelete
  4. ee,, ada jugak manusia mcm nih ye. macam-macam.

    ReplyDelete
  5. uweeekk..terbayang2 dah...geli + nk muntah plk rasa...ada jgk org gini yek...

    ReplyDelete
  6. Ee, rasa nak muntah pulak saya..

    ReplyDelete
  7. pulakkkkkkkkkkkk

    namapun kafir laknatullah ..

    gini lah kekdahh nyeee

    terlebeh pandai !

    ReplyDelete
  8. errrrkkkk.... boleh pulak gitu.

    ReplyDelete
  9. eh kalau nk tau.kosmetik yg mahal mahal tu mmg pakai uri.uri bayi.kalau kita jual sgt lah mahal taw.jgn xtau.sy tau pon sbb bos sy bagi tahu.ada org yg nk beli uri bayi kita kalau kita nk jual.sbb banyak sgt khasiat dlm tu.tapi bg sy,xlah sebodoh tu sampai nk mkn uri tu.ich.ngoi betul!

    ReplyDelete
  10. Kembang plak tekak ni bila membacanya.

    ReplyDelete
  11. Eiii kembang tekak! Tu lah bezanya org islam ngan kafir. Islam x mkn benda2 kotor

    ReplyDelete
  12. astaga, dah serupa vampire la kim pas ni

    ReplyDelete
  13. macam ni pun ada..benda kotor pun nak makan..adeshh.macam macam perangai pelik pun ada.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();