Skip to main content

KIM KARDASHIAN NEKAD MAKAN URI BAYINYA

Assalamualikum...

Kim Kardashian dijangka akan melahirkan anak pertamanya dari hasil hubungan cinta dengan Kanye West pada Julai akan datang. Dalam rancangan reality  Keeping Up With The Kardashians , Kim ingin memakan uri  bayinya setelah melahirkan.


"saya benar-benar ingain melakukan nya" katanya. Memakan uri  dipercaya memiliki kebaikan kesihatan  untuk ibu yang baru melahirkan. Kandungan zat besi dan vitamin B dalam uri dikatakan  boleh  membantu menurunkan risiko kemurungan ketika baru melahirkan dan meningkatkan penghasilan susuibu.


Selain ingin makan uri, reality show tersebut juga menayangkan reaksi Kim ketika tahu jantina bayinya, iaitu perepuan.. Kim sempat bertanya pada doktor berapa peratus kemungkinan dirinya memiliki anak perempuan. Doktor pun mengatakan 99% bayi bintang reality show ituadalah perempuan

Sekian..

Comments

  1. macam2 produk ada uri jugak nak di makan.. sekaya kaya dia.. bodoh jugak rupanya

    ReplyDelete
  2. Bela saka ke apa dia tu sampai nk mkn uri..yeark...

    ReplyDelete
  3. Ingat pontianak, hantu raya dan spesis yg sewaktu dengannya saja suka benda2 ni, rupanya manusia juga ada yg menyukainya...

    ReplyDelete
  4. ee,, ada jugak manusia mcm nih ye. macam-macam.

    ReplyDelete
  5. uweeekk..terbayang2 dah...geli + nk muntah plk rasa...ada jgk org gini yek...

    ReplyDelete
  6. Ee, rasa nak muntah pulak saya..

    ReplyDelete
  7. pulakkkkkkkkkkkk

    namapun kafir laknatullah ..

    gini lah kekdahh nyeee

    terlebeh pandai !

    ReplyDelete
  8. errrrkkkk.... boleh pulak gitu.

    ReplyDelete
  9. eh kalau nk tau.kosmetik yg mahal mahal tu mmg pakai uri.uri bayi.kalau kita jual sgt lah mahal taw.jgn xtau.sy tau pon sbb bos sy bagi tahu.ada org yg nk beli uri bayi kita kalau kita nk jual.sbb banyak sgt khasiat dlm tu.tapi bg sy,xlah sebodoh tu sampai nk mkn uri tu.ich.ngoi betul!

    ReplyDelete
  10. Kembang plak tekak ni bila membacanya.

    ReplyDelete
  11. Eiii kembang tekak! Tu lah bezanya org islam ngan kafir. Islam x mkn benda2 kotor

    ReplyDelete
  12. astaga, dah serupa vampire la kim pas ni

    ReplyDelete
  13. macam ni pun ada..benda kotor pun nak makan..adeshh.macam macam perangai pelik pun ada.

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …