HANG TAK GEMUK PUN..

Assalamualaikum...

Masa balik Ipoh minggu lepas
mak aku cakap..

"tak gemuk pun..
tengok macam biasa ja.."

sebab nya tiap kali aku telefon dia 
mesti ngadu..

"mak..nak buat cemana ni..badan dah gemuk.."

Bila ada depan mata dia 
tengok2 aku tak la gemuk pun..
heheh..

lepas tu aku tanya suami aku..

"habis tu yang abang cakap kita gemuk tu kenapa??"

suami lak senyum je..dia kenakan aku rupanya..
sebelum ni dia la asyik cakap..
"macam dah gemuk je.."
siapa tak gelabah kan bila dah dia cakap gitu..
hahaha

suami saya malu kalau saya pegang tangan dia gitu..:P

tengok dalam gambar ni aku tak la gemuk sangt..
maknanya lepas ni boleh la makan macam2..
kan abang??

((ha!!sebab tu la suami
kata aku gemuk..
asyik nak makan je..heheheh))

sekian..
HANG TAK GEMUK PUN.. HANG TAK GEMUK PUN.. Reviewed by Diana Rashid on June 06, 2013 Rating: 5

16 comments:

  1. ala akk menyusu kan.tu xnaik kalo mkn banyak.no worries lah.hee

    ReplyDelete
  2. Hahaha, suami mmg suka nyakat bab gemuk kot. Jgn panik, timbang smgu sekali utk tau bdn naik ke tak. Tu je cara saya buat

    ReplyDelete
  3. kalau asben sy dia cakap apapun kadang2 malas nak amik serius.. dia memang jenis kuat membahan.. kalau kita ngata dia pun dia rilex jer.. tp pantang 1 jer org cakap dia gelap.. kang penuh la meja solek ku dengan pelbagai produk pemutihan kulit.ngalahkan bini dia pulak..

    ReplyDelete
  4. xgemuk pun...sedang2 gitu
    asben mmg suker mengusik..hehehe
    sweet jerrr

    ReplyDelete
  5. Mmg tak gemuk pun diana ni...

    *nampak malu2 je suami diana bergambo.

    ReplyDelete
  6. alolo... sweet betullah diana n suami dok atas pelamin tu. dah mcm pengantin baru gayanya. cuma tak berbaju pengantin je.

    samalah... izan pun selalu dok tanya 'gemuk tak bang?'... kekadang rasa makan mmg takleh nak kontrol pun. belasah je semua.

    ReplyDelete
  7. kekekeke
    kalot die ye


    hehee
    maintain je na

    ce cite tips2 kesihatan skit :p

    ReplyDelete
  8. Petua menjimatkan duit : Cakap isteri gemuk.. Hahaha..

    ReplyDelete
  9. hehe suami nak gurau gurau manjaa :D

    ReplyDelete
  10. cik abe nak manja2 la tu..usik manja hehe

    ReplyDelete
  11. lain kalai kena tanya 'kurus tak saya?"hehehe..amboii kak..berseri seri dok atas pelamin..

    ReplyDelete
  12. first time dpt tgk tuan punya blog..manede gmuk la..sedang2 saja...sila nyanyi lg yg sdg2 saja ni kat cik abg

    ReplyDelete
  13. sama cam wazir..die kta ieja gemuk.bila jumpa knkawan diorg semua dok tnya cam ne jga badan.nmpk ag slim dr dulu...pdhal tu taktik die nk bg ieja sntiasa jga bdan..huahuahuahuahuahua...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Powered by Blogger.