Skip to main content

GAMBAR CHEF NIGELLA DIKASARI SUAMINYA

Assalamualaikum..



Aku suka betul tengok rancangan Nigella Bites kat AFC .
tengok dia masak memang best kan..
nampak sedap je..

Bukan nak cerita pasal dia memasak tapi
hari ni tersebarnya gambar suami dia yang
melakukan kekerasan terhadap Nigella disebuah retoran.







 lebih memalukan bila kelakuan buruk suami
dia tu diperhatiakan orang sekeliling..
Nigella juga kelihatan seolah2 merayu dilepaskan
bila diperlakukan seperti itu.



tak lama kemudian Nigella kelihatan beredar dari situ
sambil menangis.
Pihak polis juga akan
membuat siasatan berhubung
insiden kekerasan tersebut.

#baru tau rupanya umur Nigella ni dah 53 tahun..ye ke??

Comments

  1. 53 tahun, mcm tak percaya shje ayie tgok..muka nampak muda sgt.. tpy laki dia pon tgok mcm panas baran jer

    ReplyDelete
  2. 53????...masyallahhh..


    Siannya dia..hubby I suka sgt dia ni...dulu nampak agak berisi..yg ni npk kecik pulak..

    ReplyDelete
  3. 53 tahun?..apakah rahsianya, share skit..tak patot diperlakukan dihadapan orang ramai...kesian isteri dia, malu tu

    ReplyDelete
  4. ish...kesiannya...kenapa lelaki dia macam tu...eh, suami dia macam tu....huhuhu...

    saya suka nigella jugak kak....

    ReplyDelete
  5. izan pun suka tgk dia msk. tapi napa lakinya buat gitu... kejammm!

    ReplyDelete
  6. wahhh...wife den suka benar dia ni.....

    ReplyDelete
  7. MEREKA ADA SALAH FAHAM LETEW TP X PATUT LA HUBBY DIA MEMALUKAN DIA SAMPAI MCM TU SEKALI..DH LAH ORG FEMES...

    ReplyDelete
  8. alahaaaiii kesiannya.kenapa gaduh kat restoren.hmmm.xsuka laki cm tu.

    ReplyDelete
  9. 53 tahun??? macam 30an deno tengok!

    ReplyDelete
  10. Siannye, dah la dikasari kat tempat awam. Segan kat orang.

    Ermm tak sangka dah 53 tahun umur dia

    ReplyDelete
  11. erm, macam2..harap takde ape yang serious...mungkin terhangat sikit je kut

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/06/9-tips-cepat-hamil-berkesan-terbaik.html

    ReplyDelete
  12. serius kak... 53 tahun......? nampak muda sesangat

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…