DUBUR DITUSUK PENYAPU

Kuala Terengganu: Gara-gara gurauan melampau rakan karibnya, seorang pelajar sebuah pondok pengajian agama di Kuala Ibai di sini, terpaksa memakai pek membuang najis pada perutnya buat sementara waktu selepas usus di bahagian duburnya bocor akibat tertusuk batang penyapu yang sudah patah, kelmarin.
Kejadian berlaku kira-kira jam 5.30 petang ketika Mohamad Firdaus Zakaria, 14, bergayut pada bingkai pintu asrama tanpa menyedari rakannya memegang batang penyapu terbabit secara menegak di bawah tempat dia bergayut. 
Menceritakan kejadian terbabit, menurut Firdaus, sejurus melepaskan tangan pada bingkai pintu berkenaan, dia terjatuh tepat atas batang penyapu itu dipegang rakannya menyebabkan tertusuk ke dalam duburnya.

“Dalam keadaan menahan sakit, saya memegang batang penyapu itu yang masih berada pada punggung dan cuba mencabut.

“Saya terpaksa berusaha selama lima minit sebelum dapat mengeluarkan batang penyapu itu.

sumber:HM

Post a comment

11 Comments

  1. Aduh...mcm nelah korang main2 ni. Adehhh!

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Diana

    bergurau biar la berpatutan

    ReplyDelete
  3. budak2 ni macam2 kan... sebab tu jadi cikgu ni susah, lebih baik kerja dengan 'mesin' banding jadi cikgu, mak bapak jaga paling ramai 10 anak dalam 1 masa, cikgu? 40 oooiii, tu yang macam2 ada dalam kelas...

    ReplyDelete
  4. issshhhhh budak2 nie....
    nak bergurau pun agak2lah...
    malang tak berbau kan....

    ReplyDelete
  5. perghhh..ak yg seriau bace benda ni..aduhaiii..

    ReplyDelete
  6. tu lah...bergurau berlebihan..... teringat kazen remy dulu.... konon nak bergurau...baling pisau..last2 terpacak atas kaki kazen lagi satu..... walaupun dibaling dari jarak 50 metaer

    ReplyDelete
  7. seriaunya baca... dkt kg sy ni.. nape la gurau sampai mcm tu sekali

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)