BANGKAI ALIEN DITEMUI


Tanggal 9 march 2013 yang lalu Republik China di gemparkan oleh penemuan satu bangkai yang dikatakan makhluk asing. bangkai  tersebut ditemui oleh Kai seorang warga Binzhou, Shandong.



 Menurutnya dia pergi berburu di tepi sungai Kuning pada jam 02:00 pagi. ketika dia sampai ditempat tersebut  dia terkejut melihat makhluk asing ditempat tersebut.


Dia bersembunyi dan terus memerhati makhluk asing  tersebut sehinggalah salah satu alien tersebut menuju ke  jaringan kabel yang menyebabkan dia mati terkena kejutan eletrik. Menurut Kai  kejadian tersebut menyebabkan kawasan  seluas 300 hektar rosak seperti terbakar.


Kai membawa pulang bangkai alien tersebut dan membawanya kepada sebuah Institut Biofisik untuk dilakukan penyelidikan tentang apa sebenarnya makhluk tersebut. Dari penyelidikan yang dilakukan oleh sebuah Institut yang tidak disebutkan namanya  bahawa makhluk tersebut memiliki kode genetik DNA yang sangat berbeza dengan makhluk bumi dengan kepadatan tubuh 1,12 gram per sentimeter padu, kadar air tubuh 67,8%. Alien ini mempunyai tinggi  191 cm, berat 43.6 kg dan mempunyai otak seberat 9.2 kg.


Hingga kini belum ada kepastian tentang apa sebenarnya makhluk yang ditemui mati ditepi sungai Kuning ini. Bangkai makhluk asing ini sekarang disimpan dirumah Kai dan ditempatkan didalam peti sejuk..



ye ke ni??telor pun depa boleh buat..
ni kan pulak setakat alien..kan??

sekian..

Post a comment

3 Comments

  1. Rasanya dah keluar kat internet kot yg mamat ni saja buat utk tarik perhatian org ramai. Bukan real tu Diana.

    ReplyDelete
  2. ha'ah.. ntah betul ke x ntah

    ReplyDelete
  3. betul tu... org china nie kekadang cuba cari publisiti......

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)