Monday, 20 May 2013

VIDEO LELAKI TERJUN TINGKAP.SUAMI TANGKAP ISTERI CURANG

Assalamualaikum...

Kelakar pulak bila  tengok video ni..
ha..tu la nak sangt skandal dengan bini orang..kan??
sapa yang malu??

huhu..malu oi..satu pekan nampak ..
siang2 hari pulak tu..

entah apa nasib la si isteri kat atas tu ye??

jom tengok..



sekian..

6 comments:

  1. Giler....buat malu jerk....

    ReplyDelete
  2. moral of the story.. benda tak elok kalau sorok lama2 terbongkar jugak

    ReplyDelete
  3. Tak lama dulu pernah tengok video suami tangkap isteri curang yg tak berdaya lari sebab sedang "melekat" dgn boy frennya.....ngeri...

    ReplyDelete
  4. macam2 hal dunia sekarang ni kan...betapa ramainya isteri yg curang...tp lawak plk, cmner leh kantoi....kuikui..

    ReplyDelete
  5. padan muka dia...banyak lagi yang single, tapi nak juga orang punya

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();