Skip to main content

GAMBAR FIZO OMAR DUKUNG NELLYDIA SENROSE

 Assalamualaikum...

Drama ke filem
tak tahu la pulak..
tapi tajuk nya Cindererlla









wah..mesra petronas betul nih..
sampai berdukung2...
pelakon  ni memang pandai la menghayati watak..
ye la..kalau tak sentuh2
mood tu tak sampai tau..

korang mana tau..
korang bukan pernah belakon pun..kan??

sekian..

Comments

  1. kalau namanya pelakon kalau takde sentih2 tak sah... kan kakdiana?

    ReplyDelete
  2. tak sah kalau takde sentuh2 ni..ish3..

    ReplyDelete
  3. yang belakon nora elena saya la tu kak. bhahaha. larikkkkkk

    ReplyDelete
  4. Sedih bila tengok manusia dah meletakkan diri mereka spt bateri yg perlu dicaj selalu, menyentuh positif dan negatif...

    ReplyDelete
  5. Nama pun berlakun, kan? Yaaa kita mana pernah berlakun, kan? ehehhee

    ReplyDelete
  6. kalau dah ada tajuk tu drama lettu :P

    ReplyDelete
  7. saya tgk gambar ni dalm instagram fizo omar. Nama pun retisss kan???

    ReplyDelete
  8. mesra petronas betul la hahaha .. memang la kita bukan pelakon .. tak tau apa2 jgn sibuk ngeh~

    ReplyDelete
  9. sangat mesraaaa petronas kan.

    ReplyDelete
  10. Terlebih sentuh tu... huhu rasanya drama

    ReplyDelete
  11. terdengar nada sarkastik di situ.
    hahaha!

    ReplyDelete
  12. ahaha... memang mesra petronas namanya ni... nama pun pelakon kan. wajiblah jiwai wataknya...

    ReplyDelete
  13. kadang2 tengok citer yang balakon laki bini betul tu xde sentuh2 melekat sangat...
    yang bini tak betul ni kuat plak melekatnya...huhu

    ReplyDelete
  14. kikiki..nama pn pelakon kan...ala..dlm filem je tu...(bak kata diorg la)

    ReplyDelete
  15. ahahha haram tetap haram ..
    harap2 mereka sempat taubat ! huhu

    ReplyDelete
  16. pelakon sekarang tak ada segan silunya..

    ReplyDelete
  17. hstuju dgn komen ieda..haram ttp haram...xkisah la berlakon ke apa..hmm tp kita yg menonton pn kdg2 cam menggalakkan bila pi komen di fanpage mereka..sweet la..pasangan sesuai..menghayati lakonan..

    ReplyDelete
  18. Emm yang ni ada pihak yang untung ada pihak yang rugi...nak jadi pelakon gak ahhhh...hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …