Friday, 24 May 2013

GAMBAR FIZO OMAR DUKUNG NELLYDIA SENROSE

 Assalamualaikum...

Drama ke filem
tak tahu la pulak..
tapi tajuk nya Cindererlla









wah..mesra petronas betul nih..
sampai berdukung2...
pelakon  ni memang pandai la menghayati watak..
ye la..kalau tak sentuh2
mood tu tak sampai tau..

korang mana tau..
korang bukan pernah belakon pun..kan??

sekian..

22 comments:

  1. kalau namanya pelakon kalau takde sentih2 tak sah... kan kakdiana?

    ReplyDelete
  2. tak sah kalau takde sentuh2 ni..ish3..

    ReplyDelete
  3. yang belakon nora elena saya la tu kak. bhahaha. larikkkkkk

    ReplyDelete
  4. Sedih bila tengok manusia dah meletakkan diri mereka spt bateri yg perlu dicaj selalu, menyentuh positif dan negatif...

    ReplyDelete
  5. Nama pun berlakun, kan? Yaaa kita mana pernah berlakun, kan? ehehhee

    ReplyDelete
  6. kalau dah ada tajuk tu drama lettu :P

    ReplyDelete
  7. saya tgk gambar ni dalm instagram fizo omar. Nama pun retisss kan???

    ReplyDelete
  8. mesra petronas betul la hahaha .. memang la kita bukan pelakon .. tak tau apa2 jgn sibuk ngeh~

    ReplyDelete
  9. Terlebih sentuh tu... huhu rasanya drama

    ReplyDelete
  10. terdengar nada sarkastik di situ.
    hahaha!

    ReplyDelete
  11. ahaha... memang mesra petronas namanya ni... nama pun pelakon kan. wajiblah jiwai wataknya...

    ReplyDelete
  12. kadang2 tengok citer yang balakon laki bini betul tu xde sentuh2 melekat sangat...
    yang bini tak betul ni kuat plak melekatnya...huhu

    ReplyDelete
  13. kikiki..nama pn pelakon kan...ala..dlm filem je tu...(bak kata diorg la)

    ReplyDelete
  14. ahahha haram tetap haram ..
    harap2 mereka sempat taubat ! huhu

    ReplyDelete
  15. pelakon sekarang tak ada segan silunya..

    ReplyDelete
  16. hstuju dgn komen ieda..haram ttp haram...xkisah la berlakon ke apa..hmm tp kita yg menonton pn kdg2 cam menggalakkan bila pi komen di fanpage mereka..sweet la..pasangan sesuai..menghayati lakonan..

    ReplyDelete
  17. Emm yang ni ada pihak yang untung ada pihak yang rugi...nak jadi pelakon gak ahhhh...hahaha

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();