Wednesday, 24 April 2013

OK LA..SAYA UNDI..

Assalamualaikum...

Selamat petang...
memang sekarang berkempen untuk mengundi dah lain macam la..
sampai jadi pelik lak..
telefon orang sampai 2 kali sehari..
semata2 nak tau kita undi apa..

Dia; Untuk pilihanraya ke 13 ni puan nak undi parti mana?

Aku: awak nak saya undi mana??

Dia: Barisan Nasinal la puan.

Aku: Ok la..saya undi BN.satgi saya bagi no akaun..

Dia :tak payah no akaun puan..ni cuma survey je..

Aku: awak suruh saya undi BN.awak ingat saya nak undi kosong2 gitu je ke..undi saya harga 15 ribu.kalau awak nak saya pujuk suami saya undi BN pun boleh..semua sekali 30 ribu..boleh??

Dia: minta maaf puan..assalamualaikum...

Ha!!nak sangat kan??dah la aku ni mata duitan..
nak berurusan dengan aku semua hal kaitan duit je..
no money no talk..
muahahh

ni Kali ke dua dia call.
kali pertama punya citer esok aku update..
tapi orang yang lain..tak sama..
ramai rupanya depa nih..

sekian...

17 comments:

  1. hahaha br sat td sy dpt sms...tanya sy undi siapa? hehehe

    ReplyDelete
  2. pergh ! kena se-das !
    amikk
    suke ko jawab gitu D ;))

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Diana

    patut up lagi
    sebab utk 5 tahun punya masa...he he

    ReplyDelete
  4. sy xpernah dpt call..dpt sms je..lawak lak kn akk jwb gitu..xpernh terpk lak..hahaha adehh~

    ReplyDelete
  5. tak sangka sampai mcm tu sekali, :)

    ReplyDelete
  6. oh ingatkan datang rumah ke rumah aje,call pun dapat juga ye...

    ReplyDelete
  7. siap telefon lagi ye kak...ingat sms jer....yg tu remy pun dapat......

    ReplyDelete
  8. haha...amik kau...terkena dia..haha~

    ReplyDelete
  9. selalu dpt SMS minta undi tu undi ni..

    ReplyDelete
  10. hahaaa..terbaik kak..shida pn baru lpas ckp gtu..mcm akak tp xserupa lah hahaa..hadoii..mcm2..hal..

    ReplyDelete
  11. uikss..siap call bagai ke kak?gigih betul pancing undi..

    ReplyDelete
  12. sampai call ke kak? dasat gila.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)