Monday, 22 April 2013

MAJLIS BABY SHOWER COLEEN ROONEY

Assalamualaikum...


Sekarang ni memang trend la bila ibu hamil buat
majlis ..orang kata Baby shower..
Budaya dari barat yang semakin diikuti
oleh orang2 kat negara kita,..
yang pasti benda ni menyeronok kan..heheh




Nak cerita pasal Coleen Rooney ni yang
bakal menimang cahaya mata kedua..
dah disahkan anak yang bakal lahir nanti adalah lelaki..

Yang menarik nya dalam majlis tersebut kawan2
Coleen mengenakan topeng seperti wajah Coleen.


Wah..dua2 orang lelaki..
Majlis kejutan baby shower ni dibuat oleh kawan2 Coleen .
Coleen dijangka melahirkan anak keduanya bulan depan.
November 2009 Coleen Dan Rooney menimang cahaya ,mata pertama
yang diberi nama kai.

sekian..


7 comments:

  1. kalau org jawa pun ada baby shower ni...panggilnya mandi tian..tp skarang dah tak buat...amalan bidaah semua ni...mufti tak kasik buat. Dalam pada amalan sedia ada dihapuskan, dtg pulak budaya yg baru...sama ajer...

    ReplyDelete
  2. pelik2 je orang putih ni kadang2

    ReplyDelete
  3. Walaupun Wayne Rooney digelar sbg pemain bolasepak terhodoh dunia, tapi anak2nya tetap comel kan....

    ReplyDelete
  4. betullah... org mesia pun dah ramai yg suka buat bby shower ni. hmmm... seronok diraikan bila tiba waktu nak melahirkan ni.

    ReplyDelete
  5. mcm2 benda pelik depa buat.......

    ReplyDelete
  6. untuk negara dorang oklah buat baby shower ni..tapi utk muslim,tak perlulah nak buat.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)