Wednesday, 3 April 2013

MAISARA::pekerja yang degil

Assalamualaikum...



Suami aku ni jarang cuti..
boleh kata sebulan sehari dua je cutinya..

Ahad lepas...

Maisara: ibu..akak tu dengan Kebal tak de kat rumah la..

(akak tu dengan kebal adalah anak jiran aku.)

Ibu: depa pi jalan la..hari ni kan cuti..

Maisara:kenapa kita tak pi jalan pun..

Ibu: dah ayah awak tak cuti..

Maisara: kenapa la ayah ni degil sangt..hari ahad kan untuk cuti.ish..ish..(sambil geleng2 kepala..)

Ibu: entah la..

Maisara: mesti kat tempat kerja dia,dia lah pekerja paling degil sekali.melampau!!

:p


sekian,..

16 comments:

  1. Aduhai... apa kena mengena degil dengan cuti tu Maisara? :)

    ReplyDelete
  2. Kihkihkih...degil hari cuti pun kerja..adoi lawak!

    ReplyDelete
  3. hehe .. ayah kuat kerja di katakan degil ..

    amboi theme diana canggih sudah

    ReplyDelete
  4. hahahahahaha ckp ayah sendri degil.hehehe

    ReplyDelete
  5. huhuhuhu...dia fhm x maksud degil tu? hehehe

    ReplyDelete
  6. tu rajin tu namanya. hehe. degil yang rajin. hehe

    ReplyDelete
  7. Hhehee, adoila Maisara.. :)

    Kesian ayahnya kena label degil ;)


    p/s : Blog berwajah baru :)

    ReplyDelete
  8. Bagus ayah degil nak cuti....dari dapat ayah yang degil suka menipu nak MC manjang...:)

    ReplyDelete
  9. kahkah...maisara ni bijak la weh...
    keletah sgt...upload gambar terbaru dia nok...aku nak tgk...

    ReplyDelete
  10. Wah cakap ayah dia degil eh, suka2 je ek maisara, hehe..

    ReplyDelete
  11. he3..... salaf tafsir pulak maisara nie..... nasib baik ayah dia tak dengar......

    ReplyDelete
  12. dah pandai bebel ye maisarah nie

    ReplyDelete
  13. Hahahahaha! Amboi Maisara. Garangnya!

    ReplyDelete
  14. alahai maisara..... ada je kisah dia yang buat tergelak!

    ReplyDelete
  15. lahai fkiran maisara..heheee :)

    ReplyDelete
  16. hahahaha...anak kita tak semestinya paham pengorbanan yang kita buat..thnx for the entri
    http://infoaday.blogspot.com/

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)