Advertisement

MAISARA::pekerja yang degil

Assalamualaikum...



Suami aku ni jarang cuti..
boleh kata sebulan sehari dua je cutinya..

Ahad lepas...

Maisara: ibu..akak tu dengan Kebal tak de kat rumah la..

(akak tu dengan kebal adalah anak jiran aku.)

Ibu: depa pi jalan la..hari ni kan cuti..

Maisara:kenapa kita tak pi jalan pun..

Ibu: dah ayah awak tak cuti..

Maisara: kenapa la ayah ni degil sangt..hari ahad kan untuk cuti.ish..ish..(sambil geleng2 kepala..)

Ibu: entah la..

Maisara: mesti kat tempat kerja dia,dia lah pekerja paling degil sekali.melampau!!

:p


sekian,..

Catat Komen

16 Ulasan

  1. Aduhai... apa kena mengena degil dengan cuti tu Maisara? :)

    BalasPadam
  2. Kihkihkih...degil hari cuti pun kerja..adoi lawak!

    BalasPadam
  3. hehe .. ayah kuat kerja di katakan degil ..

    amboi theme diana canggih sudah

    BalasPadam
  4. hahahahahaha ckp ayah sendri degil.hehehe

    BalasPadam
  5. huhuhuhu...dia fhm x maksud degil tu? hehehe

    BalasPadam
  6. tu rajin tu namanya. hehe. degil yang rajin. hehe

    BalasPadam
  7. Hhehee, adoila Maisara.. :)

    Kesian ayahnya kena label degil ;)


    p/s : Blog berwajah baru :)

    BalasPadam
  8. Bagus ayah degil nak cuti....dari dapat ayah yang degil suka menipu nak MC manjang...:)

    BalasPadam
  9. kahkah...maisara ni bijak la weh...
    keletah sgt...upload gambar terbaru dia nok...aku nak tgk...

    BalasPadam
  10. Wah cakap ayah dia degil eh, suka2 je ek maisara, hehe..

    BalasPadam
  11. he3..... salaf tafsir pulak maisara nie..... nasib baik ayah dia tak dengar......

    BalasPadam
  12. dah pandai bebel ye maisarah nie

    BalasPadam
  13. Hahahahaha! Amboi Maisara. Garangnya!

    BalasPadam
  14. alahai maisara..... ada je kisah dia yang buat tergelak!

    BalasPadam
  15. lahai fkiran maisara..heheee :)

    BalasPadam
  16. hahahaha...anak kita tak semestinya paham pengorbanan yang kita buat..thnx for the entri
    http://infoaday.blogspot.com/

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)