Advertisement

MAISARA:: lukisan maisara

Assalamualaikum...

Selain dari main air,melompat atas sofa,dengar tv (bukan tengok ye tapi dengar)..
merekacipta dan naik motor sebagai hobi Maisara,
melukis juga adalah hobi maisara sejak kecil lagi..

Sekarang Maisara banyak tengok youtube 
cara2 melukis ...
kalau dia malas nak melukis dia akan tengok youtube 
cara hias kek,cara mekap dan cara melukis guna software.

Jom tengok lukisan2 Maisara
yang dia lukis sepanjang cuti sekolah nih..

Nobita

entah la.ni sapa..

dora

bunga

cinderella

conan

mulan

ikan duyung

mulan

kalau korang nak tengok maisara melukis ada satu video kat keek..
jom follow aku kat keek : keek.com/dianarashidM


sekian..

Catat Komen

37 Ulasan

  1. semua cantik.. pandai maisara!

    BalasPadam
  2. boleh asah lagi bakat maisara ni!

    BalasPadam
  3. Maisarah ni memang berjiwa seni la.. :D

    BalasPadam
  4. semalam ad tgk keek maisara lukis puteri.xsilap yg cinderella tu kan,,

    BalasPadam
  5. Pandailah maisara lukis....

    BalasPadam
  6. salam...jemput join segmen kathy http://coretanhatikathy.blogspot.com/2013/04/1st-segmen-selamat-hari-lahir-by-kathy.html

    BalasPadam
  7. ooo mai god...

    awat muka mulan mcm tu??

    tp imaginasi die mmg tinggi :)

    BalasPadam
  8. olo semuanya comel2!!! kalau maisara minat, nanti besar bleh ambil jurusan art and design! :)

    BalasPadam
  9. eh akk ada keek,hee nt sy follow =)

    PANDAI JUGAK MAISARA MELUKIS.

    BalasPadam
  10. kreatif dak maisara ni..cuti sekolah dimanfaat kan dgn mengasah bakat..good gurl

    BalasPadam
  11. memang ada bakat melukis maisara ni, cantik semua...:)

    BalasPadam
  12. berbakat..mmg ada iras2 dgn watak animasi yg dilukiskannya tu...
    tpikan duyung tu..hehe..

    BalasPadam
  13. Kreatifnya si maisarah.hehe.wahhh..akak ada keek. Wow!

    BalasPadam
  14. Salam diana..

    wah.. cantinya lukisan maisara.. berbakat sungguh.. auntie lukis orang lidi pun tak cantik he..he..

    BalasPadam
  15. besar bakat dia kalau hasilnya macam ni memandangkan usianya yang masih muda...kagum :)

    BalasPadam
  16. hebatnya hasil lukisan maisara! izan yg tgk pun kagum sangat...

    BalasPadam
  17. ehhh seriusssss cantik gilerrr sis!

    BalasPadam
  18. wow!! talented betul maisara ni...

    serius, aku yg tua bangka ni pun tak reti lukis mcm ni nok...

    BalasPadam
  19. utk budak tadika...ini dah tersangat cantik

    BalasPadam
  20. Not bad, nice. :)

    Betul, kita boleh belajar macam2 ..ikut aja video kat Youtube

    BalasPadam
  21. Cantiknyaaa
    Awak pandai melukis jugak ye diana? Hurm saya x reti lukis.

    BalasPadam
  22. no.2 tu atashinchi kot kak?tak pon gambar akak kecik2 dulu ke kihkihkih

    BalasPadam
  23. Maisara memang berbakat...really!! Saya tak pandai lukis, tangan keras....

    BalasPadam
  24. ngape saye bukak dia ckp user not found?

    BalasPadam
  25. ada bakat tu.. asah hari2, tak mustahil dia mampu jadi pelukis yang tersohor satu hari nanti

    BalasPadam
  26. alahai comelnya kalah ayu cmni..hihi

    BalasPadam
  27. cantik lukisan maisara..... ada bakat ni

    BalasPadam
  28. cantiknya maisara lukis ! nampak figure cantik. :D

    BalasPadam
  29. Pandai jugak Maisara lukis ;)
    Cantik

    BalasPadam
  30. ada bakat kak... nampak cantik2 semuanya...lepas nie ajar dia mengkaler pulak....biar nampak lebih cantik....

    BalasPadam
  31. Maisara lukis ke ni? Subhanallah. Kena galakkan dia melukis ni awak. Dia mmg sgt berbakat!!!! Cantiklah!

    BalasPadam
  32. wahhh ade keek kak..terbaik :) hehee..

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)