Monday, 1 April 2013

MAISARA:: lukisan maisara

Assalamualaikum...

Selain dari main air,melompat atas sofa,dengar tv (bukan tengok ye tapi dengar)..
merekacipta dan naik motor sebagai hobi Maisara,
melukis juga adalah hobi maisara sejak kecil lagi..

Sekarang Maisara banyak tengok youtube 
cara2 melukis ...
kalau dia malas nak melukis dia akan tengok youtube 
cara hias kek,cara mekap dan cara melukis guna software.

Jom tengok lukisan2 Maisara
yang dia lukis sepanjang cuti sekolah nih..

Nobita

entah la.ni sapa..

dora

bunga

cinderella

conan

mulan

ikan duyung

mulan

kalau korang nak tengok maisara melukis ada satu video kat keek..
jom follow aku kat keek : keek.com/dianarashidM


sekian..

37 comments:

  1. semua cantik.. pandai maisara!

    ReplyDelete
  2. Maisarah ni memang berjiwa seni la.. :D

    ReplyDelete
  3. semalam ad tgk keek maisara lukis puteri.xsilap yg cinderella tu kan,,

    ReplyDelete
  4. salam...jemput join segmen kathy http://coretanhatikathy.blogspot.com/2013/04/1st-segmen-selamat-hari-lahir-by-kathy.html

    ReplyDelete
  5. ooo mai god...

    awat muka mulan mcm tu??

    tp imaginasi die mmg tinggi :)

    ReplyDelete
  6. olo semuanya comel2!!! kalau maisara minat, nanti besar bleh ambil jurusan art and design! :)

    ReplyDelete
  7. eh akk ada keek,hee nt sy follow =)

    PANDAI JUGAK MAISARA MELUKIS.

    ReplyDelete
  8. kreatif dak maisara ni..cuti sekolah dimanfaat kan dgn mengasah bakat..good gurl

    ReplyDelete
  9. memang ada bakat melukis maisara ni, cantik semua...:)

    ReplyDelete
  10. berbakat..mmg ada iras2 dgn watak animasi yg dilukiskannya tu...
    tpikan duyung tu..hehe..

    ReplyDelete
  11. Kreatifnya si maisarah.hehe.wahhh..akak ada keek. Wow!

    ReplyDelete
  12. Salam diana..

    wah.. cantinya lukisan maisara.. berbakat sungguh.. auntie lukis orang lidi pun tak cantik he..he..

    ReplyDelete
  13. besar bakat dia kalau hasilnya macam ni memandangkan usianya yang masih muda...kagum :)

    ReplyDelete
  14. hebatnya hasil lukisan maisara! izan yg tgk pun kagum sangat...

    ReplyDelete
  15. ehhh seriusssss cantik gilerrr sis!

    ReplyDelete
  16. wow!! talented betul maisara ni...

    serius, aku yg tua bangka ni pun tak reti lukis mcm ni nok...

    ReplyDelete
  17. utk budak tadika...ini dah tersangat cantik

    ReplyDelete
  18. Not bad, nice. :)

    Betul, kita boleh belajar macam2 ..ikut aja video kat Youtube

    ReplyDelete
  19. Cantiknyaaa
    Awak pandai melukis jugak ye diana? Hurm saya x reti lukis.

    ReplyDelete
  20. no.2 tu atashinchi kot kak?tak pon gambar akak kecik2 dulu ke kihkihkih

    ReplyDelete
  21. Maisara memang berbakat...really!! Saya tak pandai lukis, tangan keras....

    ReplyDelete
  22. ngape saye bukak dia ckp user not found?

    ReplyDelete
  23. ada bakat tu.. asah hari2, tak mustahil dia mampu jadi pelukis yang tersohor satu hari nanti

    ReplyDelete
  24. alahai comelnya kalah ayu cmni..hihi

    ReplyDelete
  25. cantik lukisan maisara..... ada bakat ni

    ReplyDelete
  26. cantiknya maisara lukis ! nampak figure cantik. :D

    ReplyDelete
  27. Pandai jugak Maisara lukis ;)
    Cantik

    ReplyDelete
  28. ada bakat kak... nampak cantik2 semuanya...lepas nie ajar dia mengkaler pulak....biar nampak lebih cantik....

    ReplyDelete
  29. Maisara lukis ke ni? Subhanallah. Kena galakkan dia melukis ni awak. Dia mmg sgt berbakat!!!! Cantiklah!

    ReplyDelete
  30. wahhh ade keek kak..terbaik :) hehee..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();