Thursday, 4 April 2013

LELAKI YANG OBSES UNTUK MENJADI IKAN DUYUNG

Assalamualaikum...





Eric Ducharme mengakui ssangat taksub dengan ikan duyung.Dia  memandu lebih daripada satu jam setengah tiga kali seminggu supaya dia berenang pada musim bunga.
Penyelam skuba ini beraasa bebas ketika dalam air dengan bahagian bawah badan nya  dibalut dalam kostum duyung yang diperbuat dari plastik. dia menahan nafas hingga empat minit pada satu masa.


Eric, dari Florida, Amerika Syarikat, berkata: "Saya tidak makan, bernafas dan tidur cara duyung. Ia adalah gaya hidup saya. Ia adalah jalan dalam kehidupan yang saya telah pilih"

Tambah beliau "Apabila saya memakain ekor saya mula berasa satu perubahan. Saya mula untuk memasuki sebuah dunia yang berbeza apabila saya terkena air.


"Ia mengambil smasa yang benar-benar panjang untuk memahami tempat saya dalam kehidupan. saya berasa seperti saya jauh dari dunia.

@selalunya kalau ikan duyung ni yang biasa kita tengok dari cerita2 dongeng adalah perempuan ..kan??ni lelaki pulak nak jadi ikan duyung..nak tau kenapa??sebab dia gay..siap ada boipren lagi yang menyokong impian giler dia nih..hehehe

#obses untuk kurus..:p
sekian...

14 comments:

  1. sbb bila dia pakai kostum tu dia igt dah jd pompuan sbb 'anu' tak nampak
    hehe

    ReplyDelete
  2. Aduhai....seram lak sy baca entri ni.

    ReplyDelete
  3. makaih..gay rupanya, patut laa obsess dia lain macam..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. wei hai macam2 lah, !

    ReplyDelete
  5. hehe... orang putih ni memang pelik sungguh....

    ReplyDelete
  6. dasat betul smpai mcm tu skali..

    ReplyDelete
  7. wow....lawak pown ada...selalunya lelaki nak rumah besar, bini 4, gaji besar..tak pernah lak dgr nak jadi duyung..thnx for the info
    http://infoaday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. mengada2 ja dia ni... syg di cipta sempurna jadi macam tu pula

    - Admins blog 3 dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/

    - Facebook fan page
    https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

    - Ping blog artikel @ Facebook
    https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

    ReplyDelete
  9. ikan gay ler nie........
    bf dia mesti dugong!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)