Wednesday, 10 April 2013

BUKAN NAK TUNJUK BAIK....

Assalamualaikum...


Alahai adik oi..
bukan la orang nasihat tu sebab nak tunjuk baik..
bukan nasihat sebab diri sendiri tu betul..

tapi orang nasihat sebab
orang takut..
kalau Allah turunkan bala bencana
bukan kena kat awak sorang..
paham??

Dah cukup2 la maksiat atas dunia ni
yang buat Allah murka..
jangan ditambah lagi..
akak takut dik oi....

##orang nama syafiq memang gini ke??muahahha

sekian,,


27 comments:

  1. hmm..budak mcm ni mmg keras hati ni..xpe la..moga2 dia akan berubah nnt..doakan jelah yg t'baik utk org2 mcm ni kan :)

    ReplyDelete
  2. sian mak bapak nyer...kalu tgk ank2 mcm ni

    ReplyDelete
  3. Memang bukan cium.......
    Haishhh la bebudak..
    AJ bukanlah baik sangat..
    tapi aksi macam ni eloklah simpan untuk tatapan sendiri je..
    tak payah nak post kat public....

    ReplyDelete
  4. budak2 zaman skrg ni... Diorang tak de rase malu buat gitu.. Kita yang tengok ni sakit mata n meluat

    ReplyDelete
  5. itueww la...
    apa nak d katokan...
    zmn skrg, semua tu di pandang remeh

    ReplyDelete
  6. mamat ni ade masalah p'bezaan nih. cer suh dia sekolah tadika balik! huh!

    ReplyDelete
  7. macam2 la budak sekarang ni kan..

    ReplyDelete
  8. beraninya budak ni. siap publish kasi orang ramai tengok je. Tak rasa malu ke?

    p/s : Saya pun bukan baik sangat.

    From,

    Nasz

    www.mohdnaser.com

    ReplyDelete
  9. Bila tengok adegan2 sebegini di depan mata, cepat2 berdoa kpd Allah semoga anak2 kita dijauhkan dari bencana moral yg sama, amin...

    ReplyDelete
  10. memalukan...lepas tuh nak cuba tunjuk hebat pulak yer...

    ReplyDelete
  11. Huhu teruknya

    Hrp anakku syafiq x mcm ni.sesuai dgn namanya bererti bijak hrp anakku bijak menilai baik buruk

    ReplyDelete
  12. Alahhh..budak-budak hingus ni..

    Ya Allah..Mudah-mudahan cepat la insaf..sebelum ditimpa bala.

    ReplyDelete
  13. waka...waka...buduh sgt ini budak.....

    ReplyDelete
  14. mcm tu pon dia x panggil cium lg.haha. bogel beromen kot baru dia panggil cium.adoi adik2..

    ReplyDelete
  15. Budak2 skang...takut lah tgk.

    ReplyDelete
  16. Ish ish ish. kesian orang macam ni.

    ReplyDelete
  17. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  18. dari sudut psikologi, rasanya bdk ni perasan hebat bila mampu cipta kontroversi dgn gambar dan ayat dia.

    dari sudut agama, dia tak mendapat pendidikan yang betul dari ibubapanya.

    moga dia kembali ke jalan benar.

    ReplyDelete
  19. salah siapa sering ditanya...salah mereka atau kau saja ohoho....
    salah siapa apa terjadi...kau penentunya jalan hidup sendiri...

    - salah siapa KRU

    ReplyDelete
  20. ish budak skrg.. melampau... kita dh tua ni pn xpenah buat gitu.

    ReplyDelete
  21. ermmmm.... lg suami istri mlu nk gmbr mcm ni

    ReplyDelete
  22. saya dulu pernah juga jahat. lagi jahat daripada ni. tapi tak ada lah sampai nak cakap macam tu. yang haram tetap haram walaupun tak bercium. adeh. apa nak jadi budak2 sekarang ni. sama2 kita doakan agar anak2 muda sekarang ni dijauhkan daripada perkara2 yang tak elok..

    ReplyDelete
  23. bersentuhan aje pun dah haram...inikan pulak mcm nie......

    semoga dia dapat hidayah..... mudah mudahan.....

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)