Monday, 15 April 2013

BILA ANAK-ANAK TAKUT...

Assalamualaikum..



Aku cukup tak suka kalau ada orang yang takut2 kan anak aku..
tambah geram kalau sampai dia menangis..
memang nak makan penampar la..kan??





Bukan anak aku je..
kalau tengok anak orang pun bila diusik
sampai dia takut memang geram je rasa..
Bahaya tau kalau budak2 takut sampai dia terkejut..
boleh demam tau..
budak2 kecik demam boleh melarat2..
kita yang tua ni kalau demam pun tak tahan..kan??
,...



Kalau yang macam gambar bawah ni
bukan je boleh buat budak2 demam
malah boleh hilang selera makan seumur hidup..




Dalam hati budak ni mesti kata..

"eiii..awat la buruk sangt..."

hahahah


sekian...

20 comments:

  1. kalau takut memang nangis la jawabnya

    ReplyDelete
  2. salam..
    lawak lah gambar last tu :)

    ReplyDelete
  3. mmg ada org yg suka sakat bdk smpai nanges..aku pun x suka..kalau bdk tu ngigau smpi kencing tilam..aku jugak yg kena

    ReplyDelete
  4. Konsep meng 'agah' pun kena hati...jgn sampai 'agah' yg buat di terkejut sgt2...bahaya utk baby dan kanak...

    ReplyDelete
  5. hahaha.....

    mmg sakit hati bila tgk org2 suka sakat anak kita sampai nangis

    ReplyDelete
  6. setakat mengingau tgh mlm ok lg tkt dia fobia seumur hidup... tu yg payah kn kak?

    ReplyDelete
  7. paling gile duduk kat singa tu...

    singa tu kenyang ke?

    hehe

    ReplyDelete
  8. ^__^

    biasa tengok, abg/kakak yg rajin sakat adik bg takut.

    ReplyDelete
  9. betul2..kalau malam2 bdk2 neh ngigau ke ape..terbawak smpai tido..

    ReplyDelete
  10. Cukup marah dan benci org asik takut2kan budak dgn hantu

    ReplyDelete
  11. kalau macam lala ni tak reti takut langsung pun payah jugak.. hahahaha.. tp saya pun tak suka org suka menyakat budak sampai nangis. dulu masa kecik mak bapak keja, tinggal kami adik beradik je kat umah.. kalau keluar main tu ada sorang budak laki suka sangat usik adik bongsu saya sampai nangis. Adik bongsu saya masa tu kalau tgk dia pun takut. memang saya benci sangat budak laki tu.. dah la jahat

    ReplyDelete
  12. mak mertua cukup marah kalau menyakat budak2...kalau ajak budak2 ketawa sampai selak pun kena marah..takut demam la..ngigau la..

    ReplyDelete

  13. بِسْــــــــمِ اٌللَّهِ اٌلرَّحْمَنِ اٌلرَّحِيْـــــــــمِ

    السلم عليكم ورحمة الله

    budak tu mesti pelik...eh! apa tu...saya takde pon???

    ReplyDelete
  14. samalah mcm saya..tak suka takutkan anak2

    ReplyDelete
  15. PIC yg last tu yg tak tahan... heheee :D

    ReplyDelete
  16. alooo.. ciannye dorang..

    tapi gambar last kelakar.. hahahaha

    ReplyDelete
  17. last pin tak hingat remy gelak...... mesti budak tu suruh pi iron dulu...... dah kedut!

    ReplyDelete
  18. takut kdg2 boleh bawak fobia kan..ish..jangan buat budak budak takut.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)