Friday, 12 April 2013

APA YANG SELEBRITI NI BAWA??

Assalamualaikum...

Biasanya kalau korang pi bercuti atau pergi mana2 la
yang jauh sampai kena bawak kain baju berapa 
beg yang biasanya korang bawak??

kalau banyak mungkin korang sama macam 
salebriti hollywood nih..
banyak giler beg diaorang bawak 
kalau nak pergi bercuti atau berjalan jauh..




Jennifer Lopez

katie Price

Lindsay Lohan

Paris Hilton

Rihanna

shakira

vanessa Hudgens

Victoria Beckham 

Entah apa la yang depa bawak..
ini baru beg untuk dibawa pergi..
beg untuk balik pulak cemana la gamaknya..kan??
mungkin selori kot..hehehe

11 comments:

  1. dia nak bawak almari.. tp x muat kapal terbang.. :)

    kita ni yg dpt 30kg pun dah pening duk timbang takut kena bayar.. dorg slumber je bwak selori.. :)

    ReplyDelete
  2. dia pegi bw beg kosongkot..blk br penuh hehehe

    ReplyDelete
  3. wow dasat gila ni HAHA. sy nak bawak 2 luggage pn terkial2 kot

    ReplyDelete
  4. tak kena kemas.. tak kena usung sendiri bawak selori pun xpe

    ReplyDelete
  5. kene cipta closet b'gerak kot.. hu3..

    ReplyDelete
  6. byk nya depa bwk...... penuh selori......

    ReplyDelete
  7. banyak betul brg dorang ni.nak bercuti ke pindah rumah..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();