Advertisement

APA YANG SELEBRITI NI BAWA??

Assalamualaikum...

Biasanya kalau korang pi bercuti atau pergi mana2 la
yang jauh sampai kena bawak kain baju berapa 
beg yang biasanya korang bawak??

kalau banyak mungkin korang sama macam 
salebriti hollywood nih..
banyak giler beg diaorang bawak 
kalau nak pergi bercuti atau berjalan jauh..




Jennifer Lopez

katie Price

Lindsay Lohan

Paris Hilton

Rihanna

shakira

vanessa Hudgens

Victoria Beckham 

Entah apa la yang depa bawak..
ini baru beg untuk dibawa pergi..
beg untuk balik pulak cemana la gamaknya..kan??
mungkin selori kot..hehehe

Catat Komen

11 Ulasan

  1. dia nak bawak almari.. tp x muat kapal terbang.. :)

    kita ni yg dpt 30kg pun dah pening duk timbang takut kena bayar.. dorg slumber je bwak selori.. :)

    BalasPadam
  2. dia pegi bw beg kosongkot..blk br penuh hehehe

    BalasPadam
  3. wow dasat gila ni HAHA. sy nak bawak 2 luggage pn terkial2 kot

    BalasPadam
  4. pink je paris hilton.. hehehe

    BalasPadam
  5. tak kena kemas.. tak kena usung sendiri bawak selori pun xpe

    BalasPadam
  6. byk nya depa bwk...... penuh selori......

    BalasPadam
  7. Mak ai...nak berpindah ker apa

    BalasPadam
  8. banyak betul brg dorang ni.nak bercuti ke pindah rumah..

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)