Friday, 22 March 2013

WANITA INI KETAGIH MINUM DARAH MANUSIA

Assalamualaikum...

Ni betul-betul giler la...apa jenis tekak pun tak tahu la...




Michelle, 29,memberitahu Rancangan  realiti TLC dia mengalami Ketagihan darah manusia yang menjadi kegemarannya setiap hari.setiap minggu dia mengambil  36 liter darah babi.dia juga minum darah manusia seminggu sekali.



Michelle mendedahkan: "Saya mempunyai keinginan seperti keinginan seseorang untuk merokok. Saya minum darah semasa saya membaca, bersantai atau melukis.
"Saya campurkan darah tersebut di dalam sup dan masakan tumis.
"Saya lebih suka darah babi , Ia masin tetapi mempunyai konsistensi yang sama seperti wain.




Saya cuba dan minum darah manusia seberapa banyak yang saya boleh.lelaki dan wanita mempunya darah yang berbeza rasanya.

"Saya sentiasa akan mengambil darah manusia lebih dari darah haiwan tetapi saya tidak mengkategorikan diri saya sebagai vampire, saya hanya seseorang yang hanya menikmati darah."



Dia menegaskan  dia hanya minum darah dari kawan-kawan yang sangat rapat atau orang-orang yang telah diuji untuk penyakit atau HIV.


Michelle mula minum ketika remaja selepas mengalami tekanan .sejak itu dia telah minum kira-kira 4,500 liter sejak ketagihannya bermula.


sekian..

26 comments:

  1. eeee.. raja bersiungg... nk termuntah tgh dia minum darah2 .. kesian org yg hidup dkat dia kan..

    done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. kalau dia positif untuk berubah.. mesti dia akan berhenti dari minum darah tu kan..

    ReplyDelete
  3. eii..nk muntah pulak tgk darah tu..

    ReplyDelete
  4. moga dia dapat taufik dan hidayah..kembali ke jalan yang benar...

    ReplyDelete
  5. Confirm dia punya kandungan haemoglobin dalam darah tinggi..

    ReplyDelete
  6. Mengerikan suka minum darah manusia.

    ReplyDelete
  7. Errkk... Biar betul! Keturunan Raja Bersiong ni! :D

    ReplyDelete
  8. alamak takut pulak KA tgk ni !

    ReplyDelete
  9. salam.klu

    stok drh tak der.mau gak dia hisap drh sndri

    ReplyDelete
  10. mak aih..dia nie vampire ker??banyak tul darah dia minum..isk..isk..isk..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  11. pergghh.. tak b;ey tahan tu minum darah.. betul2 geng edward cullen nih..

    ReplyDelete
  12. nak muntah kat sini boleh tak?

    ReplyDelete
  13. yukk, apa punya org ni..

    klau minum milo lagi best kn, hukk...

    ReplyDelete
  14. ratu bersiung rupanya.......eeee.... geli...bau darah tu pun dah cukup memualkan....

    ReplyDelete
  15. kira diluar tabii manusia ni. drakula wuhud sebenarnya...heee

    ReplyDelete
  16. erkkkk... tgk susunan bekas2 yg ada darah tu lagilah nak termuntah!

    ReplyDelete
  17. erkkkk.. loya tekak membacanya!

    ReplyDelete
  18. loya plak rasa...ketagihan pada sesuatu yg tak best pun..hehe

    ReplyDelete
  19. ini sangat gila! kena suruh dia derma darah lah lepas ni.

    ReplyDelete
  20. Kalau jumpa org macam ni, tak masuk dekat la..takut ehh

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();