Skip to main content

WANITA DENGAN 5 SUAMI

Rajo verma 21 tahun hingga sekarang tidak pasti siapakah ayah kepada anaknya.ini kerana dia mempunyai 5 orang suami.kelima-lima suaminya mempunyai hubungan adik beradik.memang pada mulanya dia mengakui janggal dengan setiap malam terpaksa bergilir-gilir tidur dengan setiap seorang.


Awalnya Rajo berkahwin dengan suami pertamanya Guddu.kemudian penduduk kampung mengatakan Rajo harus berkahwin dengan adik beradik Guddu yang lain mengikut adat dikampung tersebut.


kemudian dia berkahwin dengan Bajju, 32, Sant Ram, 28, Gopal, 26, dan Dinesh -suami pertamanya mengatakan mereka melakukan hubungan kelamin bergilir-gilir dan tidak mempunyai perasaan cemburu.


Rajoo hanya melakukan tugas2 memasak dan mengurusdkan rumahtangga manakala suami2 nya keluar bekerja.


Menurut Rajoo tradisi purba yang disebut Poliandri memang diamalkan sejak dahulu lagi.ibunya juga berkahwin dengan 3 orang lelaki bersaudara jadi dia juga harus mengikut tradisi tersebut..

"Kami tidak mempunyai katil, hanya beralaskan  selimut di atas lantai.
Saya mendapat lebih banyak perhatian dan kasih sayang berbanding isteri-isteri lain"

_thesun_


Comments

  1. errr . . 5 suami ? cz adat ? pelik2 je dorg ni kan . . ish2

    ReplyDelete
  2. macam ni pun ada ka?....larat nya rajo...huhu

    ReplyDelete
  3. Sebab tu dlm Islam seorang perempuan cuma boleh kahwin dgn seorang lelaki supaya zuriatnya jelas. Indahnya Islam...

    ReplyDelete
  4. Rasanya pernah tau adat ni, tengok kat rancangan tv Dunia Tersembunyi.

    ReplyDelete
  5. berderet, mcm bodoh ja aku tengok...entah la...asalkan mereka bahagia
    - Admins blog 3 dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/

    - Facebook fan page
    https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

    - Ping blog artikel @ Facebook
    https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

    ReplyDelete
  6. pergh!!!!!
    untung dia........tapi sian kat laki dia..... kena tunggu giliran.....

    ReplyDelete
  7. taste adek beradek boleh sama pulak eh..haha adoii gagah aa rajo..pfft!

    ReplyDelete
  8. cm ne dye nk tidur ngan sume2 tu?

    ReplyDelete
  9. wuish...jadi kilang anak ke dia nanti?

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …