Tuesday, 19 March 2013

WANITA DENGAN 5 SUAMI

Rajo verma 21 tahun hingga sekarang tidak pasti siapakah ayah kepada anaknya.ini kerana dia mempunyai 5 orang suami.kelima-lima suaminya mempunyai hubungan adik beradik.memang pada mulanya dia mengakui janggal dengan setiap malam terpaksa bergilir-gilir tidur dengan setiap seorang.


Awalnya Rajo berkahwin dengan suami pertamanya Guddu.kemudian penduduk kampung mengatakan Rajo harus berkahwin dengan adik beradik Guddu yang lain mengikut adat dikampung tersebut.


kemudian dia berkahwin dengan Bajju, 32, Sant Ram, 28, Gopal, 26, dan Dinesh -suami pertamanya mengatakan mereka melakukan hubungan kelamin bergilir-gilir dan tidak mempunyai perasaan cemburu.


Rajoo hanya melakukan tugas2 memasak dan mengurusdkan rumahtangga manakala suami2 nya keluar bekerja.


Menurut Rajoo tradisi purba yang disebut Poliandri memang diamalkan sejak dahulu lagi.ibunya juga berkahwin dengan 3 orang lelaki bersaudara jadi dia juga harus mengikut tradisi tersebut..

"Kami tidak mempunyai katil, hanya beralaskan  selimut di atas lantai.
Saya mendapat lebih banyak perhatian dan kasih sayang berbanding isteri-isteri lain"

_thesun_


12 comments:

  1. errr . . 5 suami ? cz adat ? pelik2 je dorg ni kan . . ish2

    ReplyDelete
  2. macam ni pun ada ka?....larat nya rajo...huhu

    ReplyDelete
  3. Sebab tu dlm Islam seorang perempuan cuma boleh kahwin dgn seorang lelaki supaya zuriatnya jelas. Indahnya Islam...

    ReplyDelete
  4. Rasanya pernah tau adat ni, tengok kat rancangan tv Dunia Tersembunyi.

    ReplyDelete
  5. berderet, mcm bodoh ja aku tengok...entah la...asalkan mereka bahagia
    - Admins blog 3 dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/

    - Facebook fan page
    https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

    - Ping blog artikel @ Facebook
    https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

    ReplyDelete
  6. pergh!!!!!
    untung dia........tapi sian kat laki dia..... kena tunggu giliran.....

    ReplyDelete
  7. taste adek beradek boleh sama pulak eh..haha adoii gagah aa rajo..pfft!

    ReplyDelete
  8. cm ne dye nk tidur ngan sume2 tu?

    ReplyDelete
  9. wuish...jadi kilang anak ke dia nanti?

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();