Friday, 15 March 2013

MAISARA::suzuki

Assalamualaikum...

Maisara pandang ke luar pintu..
Pandang motor ayah dia...

Maisara: ibu..rupanya nama motor ayah ni suzuki la...

Ibu: ye la...

Maisara: kenapa dia bagi nama suzuki??

Ibu: entah la...
(cam biasa ibu memang tak kose nak layan kalau soalan2 merepek maisara nih..)

Maisara: sebab motor dia lelaki kot..kan??kalau motor dia perempuan mesti dia bagi nama Sizuka..


pulak dah...

sekian...


29 comments:

  1. moto nama sizuka?mesti dia bayangkan moto tu ada pakai reben dan pakai kain batik kikiki :D

    P/s : amboi kak marah bebenor ngomen?kahkahkah :D bebawak minum sirap bandung sejuk kak :P

    ReplyDelete
  2. kah3..logik jgk tu jwpn nya..hihi..

    ReplyDelete
  3. haha... ada je idea maisara ni tau...

    ReplyDelete
  4. hahaha...kreatif nyer mikir...

    ReplyDelete
  5. adoih...macam2 la budak maisara ni

    ReplyDelete
  6. oh baiklah motor pn ada jantan betina gitu..hekhek

    ReplyDelete
  7. hehehehehehe...
    cerdik tul maisara...
    imaginasi tinggi :D

    ReplyDelete
  8. hahahaha ibu bagi jawapan salah, anak pun ikutlah loyar buruk.hihihi

    ReplyDelete
  9. Hhahaa, adoila Maisara, kuat tul daya imaginasi dia :)

    Pandai lak olah nama ke perempuan :D

    ReplyDelete
  10. bagitau Maisara...saya ada motor nama Nobita

    ReplyDelete
  11. maisara maisara... bijak mulut dia.. hahahaha.. rindu nak dengar celoteh budak2 kecil ni... huuu... mesti maisara ni mulut bijak ikut mummy dia... XD

    ReplyDelete
  12. hahahahah! tgk cite doraemon ke maisara? adoi....pemikiran die tu...kreaif sungguh! hahahahaha! sy yg bace ni, berdekah je.

    ReplyDelete
  13. hehehe.... betulah tu maisara....

    ReplyDelete
  14. HAHAHA..SAMPAI KESITU DIA BERFIKIR..BIJAK

    ReplyDelete
  15. pandai. sikit je miss maisara, yg lain betul dah.. founder suzuki tu lelaki..

    ReplyDelete
  16. hahaha..sizuka citer doraemon

    ReplyDelete
  17. ha..ha.. comellah maisarah.. baru ini dia terperasan jenama motor ayah dia ya..

    ReplyDelete
  18. kat bahagian mana dia tengok yang dia tau moto tu laki. hahahahaha

    ReplyDelete
  19. aduhai.. bijak sgt la syg.. sizuka dikatanya motor perem.. kikiki

    ReplyDelete
  20. ni mesti suka tengok doraemon kan? hehe

    ReplyDelete
  21. Mesti peminat tegar doremon ni....

    ReplyDelete
  22. bijak maisara nie nie kak.....

    ReplyDelete
  23. pulak dah..patutlah ibu dia tak kose nak layan..hee

    ReplyDelete
  24. haha...kreatif2...pengaruh citer doraemon kuat ni...haha~

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();