Wednesday, 27 March 2013

MAISARA::Encik MooMoo

Assalamualaikum....

Cer teka Maisara buat apa nih???



jom tengok apa sebenarnya yang dia nak buiat..

 

 Hahah..nak buat persembahan la...
Terima kasih untuk Abang Uncle Remy..
sebab bagi hadiah harihadi untuk Maisara ..
Tak paham aku kenapa kena jugak panggil abng tu padahal dah
panggil Uncle..

Encik Moomoo ni sebenarnya nama betoi nya Heidi..
tapi katanya "kita kan orang melayu.."
makanya dapat la nama encik Moomoo..

sejak semalam lagi tak lepas Encik Moomoo ni..

Maisara:lambatnya nak sekolah..

Ibu:kenapa bosan dah dok umah..baca buku tak la bosan..

Maisara: bukan bosan..maisara cuma tak sabar nak menunujk-nunjuk hadiah
yang Maisara dapat nih..

Tu dia...
jujur tak anak aku??hahahah



sekian...

12 comments:

  1. bijak sungguh maisara ni:)

    kalau masuk pertandingan bercerita confirm menang,heeee

    ReplyDelete
  2. Kalau bosan bawalah dia jalan2, mai Aloq Staq pun boleh juga, sejam lebih sikit aje sampailah...

    ReplyDelete
  3. takmo bagi maisara berlakon ke kak? berbakat ni..



    wahhh, wajah baru. suka3.

    ReplyDelete
  4. ahahah memang jujur D

    ieda x leh lak nak tgk tuu .. x leh buka erghhhhh

    ReplyDelete
  5. Hahaha siap ckp nak menunjuk tu... Sungguh jujur dan telus masalah kan.

    ReplyDelete
  6. hahahahahahaha jujur gila mairasa.sabo jelah.

    ReplyDelete
  7. hahaha,, kemain lg nak menunjuk2.. jgn sampai bertekak kat sekolah dah la..

    ReplyDelete
  8. alamak... besday maisara ya.. deno terlepas eh... happy birthday maisara! akak tlg peluk cium maisara utk deno bleh? hehe..

    ReplyDelete
  9. eh dah sampai ye... al cuwet nya maisara nie....siap bercerita lagi...... lepas nie jgn marah uncle remy lagi tau...... nasib baik mikail tak enterframe.....
    alhamdulillah...maisara suka dgn momoo nie.....

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();