Monday, 25 March 2013

MAISARA:: Bintang Mencari Bintang

Assalamualaikum,..

Selamat petang semua...
Korang tengok tak malam tadi rancangan
Bintang mencari Bintang??
malam tadi tu pertama kali la aku tengok..
sebelum2 ni tak pernah tengok pun..
entah dah minggu keberapa dah..



bagi aku tak kelakar pun lawak2 nya tu..
tapi Maisara punysa ketawa macam digeletek2 ketiak dia..'
tak tahu tang mana yang lawak nya..
sampai kat peserta yang ada sorang yang gemuk sangt tu,
pengacara tu kata la.."kita dengar pendapat kak Ogy.."
tetiba je...

Maisara: Bagi pendapat Maisara...lawak tu kena lebih dan
kurangkan sikit menyanyi tu.suara kurang sedap.
lawak nya boleh dimacam2 kan lagi.

Ibu:peghhhhh!!Dengor tu Ayah???

aih..masa dia cakap tu kan
sampai tangan pun bergerak..
kepala pun ke kiri kekanan..
dah macam Minachi lak bercakap..

hehheeh

sekian..

14 comments:

  1. hehe , suka achey. memang terbaik.
    Pernah tengok 3 episod xpax antara amy , nick dan joe ? xpax ingin anda buat pilihan untuk amy. cepat undi pilihan anda!
    http://coretangirlblog.blogspot.com/2013/03/nick-atau-joe-cepat-undi-pilihan-anda.html

    ReplyDelete
  2. hai maisara, makcik suka ACHEY tau..hahahaha

    ReplyDelete
  3. amboi Maisara....keep up the good works..esok lusa bakal jadi peguam ni..

    ReplyDelete
  4. ekekek kemain layiee maisara nie ! ;)

    ReplyDelete
  5. sy tak penah lagi tengok cerita nie tapi pernah dengar laa..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Diana

    ada bakat jadi pengomen tu....

    ReplyDelete
  7. wahh..berbakat jadi pengacara ni

    ReplyDelete
  8. dah boleh ganti karam singh walia la cenggitu kan,,, hehe

    ReplyDelete
  9. hehehe...kita kan tak pernah nengok lagi rancangan ni, entah kenapa cam dah tak minat lagi la..banyak sangat rancangan realiti dan entah apa2 semuanya.

    ReplyDelete
  10. pergh!!! maisara punya kritik sungguh pedas...... btw,...happy birthday maisara !!!!! hari nie kan...... 26 mac...

    ReplyDelete
  11. bleh jadi pengkritik maisara ni... gooood! :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();