Wednesday, 27 March 2013

KIM KARDASHIAN DENGAN PENAMPILAN YANG BURUK

Assalamualaikum...

Selalaunya orang perempuan nih bila mengandung 
nampak cantik je..kan??muka berseri2..
tapi jangan la pulak bila muka cantik,wajah berseri2,
pakai apa pun nampak cantik..
Kena lah berhati2 jugak bila nak mengenakan satu2 fesyen tu..
takut jadi macam Kim Kardashian ni..
nampak pelik dan hodoh sangt..









kesian baby kat dalam perut tu..
asyik tersepit je sebab Maknya suka pakai ketat2..
Rasanya dia ni lepas bersiap mesti lupa nak bercermin.

sekian..

11 comments:

  1. assalamualaikum...kesian nyerkan...:)

    ReplyDelete
  2. omo omooo.. Kalau pakai xpelik2 kan lawa.

    ReplyDelete
  3. Dia igt lawa la tu.bj pink kasut ijau.pastu pakai kasut jari terkeluaq hehehe

    ReplyDelete
  4. selebriti macam ni satu jer yang dia miliki, iaitu sistem menggoda.

    ReplyDelete
  5. ooo dye preggy ke kak.xtau lak saya.hehehe

    ReplyDelete
  6. mesti baby dia tak selesa......

    ReplyDelete
  7. tak letak baju kim yang macam sofa tu ke? yg tu mmg betul-betul buruk

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum.. maaf..tapi tak baik aib kan orang..walaupun dia artis, dia bukan islam, tapi dia juga hamba Allah..kalo Allah bagi dia hidayah (xmustahil) mgkn dia akan jadi muslimah yang lebih baik dari kita.. wallahualam..

    ReplyDelete
  9. sendiri upload tak pe ye??kalau orang lain share jadi mengaib kan..macam tu??hahahah...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();