Wednesday, 20 March 2013

JUSTIN BIEBER DIHALAU KELUAR DARI HOTEL





JUSTIN Bieber telah dihalau keluar dari hotel Paris  selepas peminat-peminatnya  menjerit2 dan melambai2 kearahnya kemarin.


Ratusan peminatnya membuat kekecohan di luar dan di lobi selepas dia dan krew nya  mengambil tujuh suite di Meurice pada hari Minggu.

sumber dalaman berkata peminatnya menjerit-jerit  di mana-mana. Justin jugak dilihat mendorong peminat-peminatnya berkelakuan begitu.

Pihak Hotel mengatakan dia meninggalkan hotel secar tiba-tiba, bukan mereka yang memintanya untuk pergi..

Dia dilihat mendaftar masuk  ke hotel mewah mewah yang lain .

**dia  ingat tu hotel bapak dia kot..

_THESUN_












11 comments:

  1. bila dah terlalu terkenal, nak hidup bebas pun susah...

    ReplyDelete
  2. Ishhh...dia tu macam bagus....ahakz

    ReplyDelete
  3. orang kaya mesti banyak peminat n pengkritik... entah kenapa ada yang x suka dia... bukannya dia buat jahat ngn org pun....

    - Admins blog 3 dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/

    - Facebook fan page
    https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

    - Ping blog artikel @ Facebook
    https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

    ReplyDelete
  4. xbole bla dunia retis skg...hmmm

    ReplyDelete
  5. salah peminat dia jugak kan......
    terlalu obses dgn dia....

    ReplyDelete
  6. bila dah terkenal pun susah juga kan

    ReplyDelete
  7. kat rumah sy nie ade hotel Kok Ping kot2 JB nak tempat tidur..confirm xde orang kacau..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. ahhhh kesiannya! saye suka bieber.eehehehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();