Skip to main content

INI CARANYA MEMBERI AMARAN BAHAWA DIA MILIK ANDA

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua...
Suami korang ensem tak??mesti la ensem kan???
bila dah ensem,keluar jalan2 mesti ada gadis2 yang pandang..
ye tak??heeehe..
masa tu rasa nak je jerit kuat..
"oi...ni laki aku...pi cari laki lain la kalau nak belaki sangt.."
tapi jerit dalam hati je la..kan??
jerit betul2 kang orang kata meroyan pulak..hahaha...

Bayang kan bila korang pi majlis apa2 ke..
masa tu korang berdiri sebelah suami atau pasangan korang..
untuk menunjuk kan yang
lelaki tu milik korang dan tak boleh di kongsi2
apa kata korang tiru je aksi Anggelina jolie dan Katie Holmes nih..




Tangan menyentuh perut atau bahagian dada lelaki..
ini sebagai gambaran atau amaran
bahawa jangan sesekali mendekati
kepada setiap pesaing atau yang mungkin tertarik dengan suami korang...

Tapi jangan la sepanjang masa letak tangan kat perut dia tu..
kang orang kata korang macam belangkas sakit pulak..
pandai2 sebdiri la..kan??heheh.


sekian...

Comments

  1. pegang dada / perut? heheheeheh

    ReplyDelete
  2. Ok..nanti dah halal diana pun nak buat camtu la..huhu.. :D

    ReplyDelete
  3. Adehh cam gitu erk??? kalau saya ni rendah laki lak tinggi, nak pegang gitu nampak cam semacam je.. buat di gelakan dik org je nanti hihi..

    ReplyDelete
  4. tak pernah perasan pulak hal ni. boleh buat kajian agaknya.

    ReplyDelete
  5. katie holmes buat camtu nampak cam laki dia tu adik dia je

    ReplyDelete
  6. dah ada anak lg senang.. bg dia je dukung anak. kalau ada pmpuan x paham lagi.. harus pang sedas kat dahu.. hahahaha.

    ReplyDelete
  7. Hahahahaahah...cengkam muntut lah pulak....tuka pesen. Hahahahahaha!

    ReplyDelete
  8. kalu papa (hubby ai) dia lg marah kalu pegang perut dia.. hahaha.. almaklum buncit sgt.. kahkah

    ReplyDelete
  9. hehehe..okay kak..noted, kepada perempuan2 leh laa try buat..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. kang laki ckp, buang tebiat plak amik gambo asik pegang perut dia. ha8

    ReplyDelete
  11. sutuju bab suruh laki pegang anak tu....he3

    ReplyDelete
  12. hahaha confirm org pandang berkali-kali sebab nampak lain dari yg lain.

    ReplyDelete
  13. owh...patot la masa keluar jenjalaan, wife aku selalu letak tangan camtu..thnx for the info
    http://infoaday.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …