Tuesday, 26 March 2013

INI CARANYA MEMBERI AMARAN BAHAWA DIA MILIK ANDA

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua...
Suami korang ensem tak??mesti la ensem kan???
bila dah ensem,keluar jalan2 mesti ada gadis2 yang pandang..
ye tak??heeehe..
masa tu rasa nak je jerit kuat..
"oi...ni laki aku...pi cari laki lain la kalau nak belaki sangt.."
tapi jerit dalam hati je la..kan??
jerit betul2 kang orang kata meroyan pulak..hahaha...

Bayang kan bila korang pi majlis apa2 ke..
masa tu korang berdiri sebelah suami atau pasangan korang..
untuk menunjuk kan yang
lelaki tu milik korang dan tak boleh di kongsi2
apa kata korang tiru je aksi Anggelina jolie dan Katie Holmes nih..




Tangan menyentuh perut atau bahagian dada lelaki..
ini sebagai gambaran atau amaran
bahawa jangan sesekali mendekati
kepada setiap pesaing atau yang mungkin tertarik dengan suami korang...

Tapi jangan la sepanjang masa letak tangan kat perut dia tu..
kang orang kata korang macam belangkas sakit pulak..
pandai2 sebdiri la..kan??heheh.


sekian...

18 comments:

  1. Ok..nanti dah halal diana pun nak buat camtu la..huhu.. :D

    ReplyDelete
  2. Adehh cam gitu erk??? kalau saya ni rendah laki lak tinggi, nak pegang gitu nampak cam semacam je.. buat di gelakan dik org je nanti hihi..

    ReplyDelete
  3. tak pernah perasan pulak hal ni. boleh buat kajian agaknya.

    ReplyDelete
  4. katie holmes buat camtu nampak cam laki dia tu adik dia je

    ReplyDelete
  5. dah ada anak lg senang.. bg dia je dukung anak. kalau ada pmpuan x paham lagi.. harus pang sedas kat dahu.. hahahaha.

    ReplyDelete
  6. Hahahahaahah...cengkam muntut lah pulak....tuka pesen. Hahahahahaha!

    ReplyDelete
  7. kalu papa (hubby ai) dia lg marah kalu pegang perut dia.. hahaha.. almaklum buncit sgt.. kahkah

    ReplyDelete
  8. hehehe..okay kak..noted, kepada perempuan2 leh laa try buat..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. kang laki ckp, buang tebiat plak amik gambo asik pegang perut dia. ha8

    ReplyDelete
  10. sutuju bab suruh laki pegang anak tu....he3

    ReplyDelete
  11. hahaha confirm org pandang berkali-kali sebab nampak lain dari yg lain.

    ReplyDelete
  12. owh...patot la masa keluar jenjalaan, wife aku selalu letak tangan camtu..thnx for the info
    http://infoaday.blogspot.com/

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();