Monday, 25 March 2013

GAMBAR KEHIDUPAN SELEPAS KANAK-KANAK 8 TAHUN BERKAHWIN DENGAN WANITA 61 TAHUN

Ingat tak lagi  berita tentang seorang kanak-kanak ,Senele,yang berkahwin dengan seorang  wanita,Helen Shabangu yang berusia 61 tahun??Masa mula2 aku baca berita tentang tu terfikir jugak aku cemana la dia menjalani ikehidupan berumahtangga dengan wanita tu kan??jom tengok gambar2 dia selepas bergelar suami..

makan bersama..
Macam tengah makan dengan nenek nya aje..heheh

lelaki yang baju biru tu adalah suami pertama wanita berusia 61 tahun tu.,.

Sipa boleh bergambar dengan bekas suami kepada isterinya lagi..kan??tak cemburu ke??ekekekek


Wanita di sebelah ni adalah nenek kepada Senele..


Masih keluar bermain bersama rakan2 sebaya..




Pasangan romantik..hahah..



Ini semasa majlis perkahwinan mereka..


Pengantin lelaki menuju kerumah pengantin perempuan untuk dikahwin kan..

ciuman tu perlu ke?alahai...

Sebenarnya pasangan ni tak tinggal bersama pun..
cuma ada hari2 tertentu saja kedua2 keluarga akan bertemu
dan makan2..
perkahwinan tu tak melibatkan hubungan batin..hehehe..

Cuma mereka mengadakan upacara perkahwinan tu
hanya untuk menunaikan wasiat nenek moyang mereka.
Kanak-kanak tu tetap kena pi sekolah dan
melakukan aktiviti seperti kanak-kanak yang lain..

sekian..

9 comments:

  1. nak tergelak ada juga...mcm2 la manusia ni

    ReplyDelete
  2. Oo..td baca kt atas macam ...eeeee...
    Pastu kt bawah tu.....oooo..sib baik la..huuhu

    ReplyDelete
  3. Macam -macam ,.. banyak dah benda macam x masuk akal pun ada kan.

    ReplyDelete
  4. kawen pun just org kata penuhi wasiat ja..

    ReplyDelete
  5. Cium2 tu...arghhhh! Nsb bek tak de skt jantung. Hahahahah!

    ReplyDelete
  6. yg paling mengong mesti nenek dia...buat wasiat bukan2.....

    ReplyDelete
  7. nasib xleh buat hubungan batin.hahahahahaha

    ReplyDelete
  8. Baca kat atas macma terpikir macam mana la ye budak sekolah..
    Mai kat last sekali oowwhhh okla :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();