Friday, 15 March 2013

GADIS INI MELUKIS MENGGUNAKAN MULUT

Assalamualaikum...Selamat malam...

Biasanya kita melukis guna tangan..kan??kan??
tapi kat Amerika sana ada sorang gadis ,Natalie Irish,
yang melukis menggunakan bibir nya...

Apa cantik ke dia  melukis guna bibir ni??
jom le tengok nak tau cantik tak cantik...







Lukis guna tangan kan lagi senang...
ni mau bengkak2 mulut nih nak siap kan satu2 lukisan..hehehe


sekian...

15 comments:

  1. dia ni ade tgn ke tidak?? haha..

    mulut dia lg power buat keje dari tgn agaknya..

    ReplyDelete
  2. saya nak suruh dia lukis atas muka saya boleh kak ? hehehe

    ReplyDelete
  3. bakat semulajadi...... kalau remy...mau penuh air liur kat kertas tu.....he3.....

    ReplyDelete
  4. guna mulut pun punyalah cantik lukisannya...

    ReplyDelete
  5. penuh kesenian.. alhamdulillah..bakat kurniaan Ilahi..

    ReplyDelete
  6. lukisan tuh akan lebih unik dan mahal kalau dilukis dengan cara yang berbeza.

    ReplyDelete
  7. errrr...peliknya dia ni.. =.="

    ReplyDelete
  8. habis la celoreng mulut tuh

    ReplyDelete
  9. kreatif mcm menyeksa diri pulak ye.

    ReplyDelete
  10. agaknya dia nak rasa mcm mana org takde tgn melukis guna mulut.. betul tak akak?

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();