Friday, 29 March 2013

ENTAH APA2 JE ENTRY HARI NI.

Assalamualaikum...

Selamat pagi ...
mimggu ni semua entry aku pageview tak sampai 50.
ada satu je entry yang dapat pageview 90.
menyedihkan betul..
tak pe la..nak buat cemana kan??
dah ada benda lain yang lebih penting yang patut diutamakan..

Masa aku mula buat blog dulu umur Maisara dah 2 tahun.
tak de masalah nak tulis blog dan blogwalking masa tu..
jadi nampak gayanya nak ligat berblog macam dulu kena tunggu 
2 tahun lagi la nampaknya..hahahah..

Buat masa ni menulis bila lapang je.
suami aku pun cakap
"dah tahu cemana caranya ,nanti tak dak masalah bila nak bermula semula.."
betul jugak..kan??

Bukan tak de blogwalking langsung sekarang ni..
ada jugak..cuma sekejap2 je la..
tak semua blog aku pergi..
sebenarnya sangt teringin la nak blogging macam dulu..
rindu sangt.tapi tak boleh la..

Tambah sekarang aku
dah tolak setengah jam dari 24 jam tu untuk bersenam..
nak cantik kan..nak kurus
kena lah bersenam..
nak harap tahan lapar je tak larat la..
dah la aku ni kuat makan..
cemana pun kena bersenam jugak.

tekak aku sekarang ni teringin sangt nak makan puding koktail.
dah la panas sekarang ni kan..
tempat aku ni pulak bukan ada jual benda2 gitu..
ais kacang pun tak de jual..pelik kan??
kalau la terdaya memang aku buka dah kedai jual ais kacang...
lepas tu jual tapai dan puding..
aku jual semua makanan yang aku suka la..
hahahah...

dah la..merepak2 dah entry nih..

sekian..


14 comments:

  1. huishh! sama la kita kak! kuat makan! geehee... :D
    saya suka tapai! :D

    ReplyDelete
  2. takpe..yang penting niat kita...yang utama kena dahulu kan...yang tak kemudian2..hihi...hapi blogging dear

    ReplyDelete
  3. bersenam ek? lompat tali skipping ke? ke angkat berat?ke kayuh basikal?

    ReplyDelete
  4. Awak duduk penang eh? Dlm pulau ke?
    Sori, komen yg takde kene mengena dgn entri.

    ReplyDelete
  5. aik..knp bleh jadi lagu tu? pelik ni...

    ReplyDelete
  6. puding koktail kak diana jommmmmmmmmm

    ReplyDelete
  7. merepek pun best sebab sebuat hal makan2..akak kalo takde gambar pun takpe bila bab makan2 ni..kuhkuh :)

    ReplyDelete
  8. panas panas makan dessert sejuk memang sedap kan...
    rajin tul bersenam...
    bagus tu....
    ahkak memang malas...

    ReplyDelete
  9. akak mai la SPU! boleh belanja..hehe

    ReplyDelete
  10. susahnya ai nak kurusss. malas malas.huhu

    ReplyDelete
  11. wahhh jeles nya leh bersenam 30minit.rara ni 30minit kalau dpt tido best nyaa.nk bersenam mmg jgn harap lah.akk! jual lah.hehehe.best meniaga ni.

    ReplyDelete
  12. akak sempat juga merepek..remy terus smlm tak kuar entry...busy nyer!!!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();