Monday, 18 March 2013

AYAT SYOK SENDIRI

Assalamualaikum...

Aku kan..
SELALU cakap kat suami aku gini..

"Abang tau tak..abang ni kira beruntung tau kawen dengan kita..
sebab bila dapat anak mesti comel2..
kalau abang kawen dengan orang lain
abang rasa abang dapat tak anak comel macam depa berdua nih?/"

maisara 8 bulan


maisara 1 tahun



muahahaaha..
ayat syok sendiri..
bila cakap gini suami aku mesti angguk..
angguk sambil senyum seribu makna..

mikhail

Mikhail



heheh..
kekononnya comel tu datangnya
dari aku la..
bukan dari dia..
hahaha...

 lepas tu kan..sekarang kan maisara dah besar..
bila besar comot je..

makin itam dah maisara..tapi tetap ibu sayang

aku cakap..comot ni sebab ikut muka ayah la..
heheheh..


sekian...


25 comments:

  1. Chaitttt......bila comot jerk tolak kat asben...chaittt...ini tidak adil......ahakz

    ReplyDelete
  2. he..he.. sekali-sekala jek juga diana. anak2 putih mcm ayah.. he..he..

    ReplyDelete
  3. ishh..tu sbb abg lan kasik akak makan benda berkhasiat sepanjang preggy..

    ReplyDelete
  4. comelnya maisara masa baby...bulat je!

    ReplyDelete
  5. hehehehe...SA gelak jer baca ni...

    ReplyDelete
  6. Memang comey laaa...pipi dua2 orang masa kecik bam2 ok..

    ReplyDelete
  7. hahahahaha jahat akk ni,.

    akk rara pon sama,rara selalu ckp kat suami,comels kan anak kite.hehehe.puji anak sendiri.boleh! hehehe

    ReplyDelete
  8. Memang lumrah pompuan suka guna ayat angkat bajul mcm tu ke? Sebab istri JR pun kdg2 suka angkat bakul kata anak2 berkulit cerah sebab dia pun berkulit cerah mcm Cina. Tapi bila dia kata mcm tu JR akan jawab kalau JR kawin satu lagi dgn pompuan Negro kulit anak mungkin cerah juga sebab ikut kulit suaminya yg cerah....Bila sebut nak kawin satu lagi terus diam..hehehehe..

    ReplyDelete
  9. Memang lumrah pompuan suka guna ayat angkat bakul mcm tu ke? Sebab istri JR pun kdg2 suka angkat bakul kata anak2 berkulit cerah sebab dia pun berkulit cerah mcm Cina. Tapi bila dia kata mcm tu JR akan jawab kalau JR kawin satu lagi dgn pompuan Negro kulit anak mungkin cerah juga sebab ikut kulit suaminya yg cerah....Bila sebut nak kawin satu lagi terus diam..hehehehe..

    ReplyDelete
  10. comot masa kecil takper, puan. nanti dah besar dah tau bergaya, mesti ramai teruna menyendeng(suka).

    ReplyDelete
  11. ITAM PUN TETAP COMEL JUGAK..:)

    ReplyDelete
  12. kalau tak puji sendiri..sape pulak nak puji kannn...

    *kecik biasala comot, nanti besar cun!

    ReplyDelete
  13. ha..ha..ha.. memang cam tu ka pompuan nih, ...tp tak dinafikan anak2 memang comel anugrah Allah utk ibubapak depa....kan !

    ReplyDelete
  14. haha...comot2 terus tolak ke asben...ayatt...perghh..haha~

    ReplyDelete
  15. haha allahuakbar. sesekali seronok jugak.

    ReplyDelete
  16. hahaha tang comot bapaknya plak yang jadik mangsa.tang comel2 ikut akak je la ye?kikiki

    ReplyDelete
  17. Klasik gile bntl mikhail y merah tu.hahahha.teringt bntl mak sy ms. mude dlu.cmtu la.hehehe.lari topik la komen.

    ReplyDelete
  18. Klasik gile bntl mikhail y merah tu.hahahha.teringt bntl mak sy ms. mude dlu.cmtu la.hehehe.lari topik la komen.

    ReplyDelete
  19. Klasik gile bntl mikhail y merah tu.hahahha.teringt bntl mak sy ms. mude dlu.cmtu la.hehehe.lari topik la komen.

    ReplyDelete
  20. Haha.. memang kecik2 comot bila besar comel

    ReplyDelete
  21. bergurau sakan laki bini ye, ade chance mikhail nak dpt adik ni.. kekeke

    ReplyDelete
  22. comel maisara kak..hehee itam amnis pndg xjemu :)

    ReplyDelete
  23. he3.... akak kejam...... mikail sekarang dah semakin comel....... rasa nak cubit2 jer....

    ReplyDelete
  24. comot pun comeii jgak kn, hikk...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();