WANITA INI JATUH CINTA PANDANG PERTAMA PADA SEEKOR BABI

Assalamualaikum...

Bagi kebanyakan orang lebih suka memelihara kucing atau pun anjing.
tapi bagi Maria Cooper ,29 tahun dia lebih gemar memelihara babi.
Babi hitam yang dipeliharanya sentiasa menemani dirinya
tak kira dimana saja..
menomnton tv,berjalan di taman malah tidur di bilik .




Maria yang merupakan seorang guru
muzik sangat sayangkan haiwan.
Namun dia memilih babi sebagai haiwan peliharaan nya.

Menurut Maria dia membeli Babi hitam tersebut
2 tahun yang lepas dan memberikan nama Dinky yntuk babi tersebut.


Menurut Maria Dinky seekor babi yang lucu
dan pada pertama kali melihatnya dia sudah jatuh cinta
pandang pertama.menurutnya lagi babi tersebut terlalu berharga untuk
di letak kan diluar rumah atau didalam kandnag.
jadi kerana itu dia membiarkan babi tersebut tinggal
bersamanya di dalam rumah.

makanan kesukaan Dinky iala kacang
dan pisang

#eii....gelinya aku tengok..nak muntah pun ada..

Sekian


Post a comment

27 Comments

  1. erkk... mau muntah hijau nih... -.-"

    ReplyDelete
  2. bodoh lah cikgu tu... babi tu dia ingat baby ker ????

    ReplyDelete
  3. eee, meremang bulu roma saya

    ReplyDelete
  4. ok, babi tu cute. but it still BABI..huhuhu

    ReplyDelete
  5. aku is tak paham... hahahahaha!

    ReplyDelete
  6. Na pun xnampak kat tang mana yg comel nye babi tu wekk =p

    ReplyDelete
  7. erk hodohnya babi tuh...warna hitam logam lak tuh...

    ReplyDelete
  8. Orang barat ni berpelik pelik.

    ReplyDelete
  9. kucing lg 150 juta cumil dr bab* tu...ish..ish...aneh2 je omputih nih

    ReplyDelete
  10. kepilikn di cni..hahaa..muke bintg tu pun plik..

    ReplyDelete
  11. Apsal plak nak muntah plak....hensem apa....ahakz...kang elok di bela den...ahakz

    ReplyDelete
  12. macam-macam jenis orang la kat dunia ni, ish ish ish~

    ReplyDelete
  13. KELU RS TENGOK WAJAH BA ALIF BA YA TU..EIIII

    ReplyDelete
  14. tak senonoh... jijik nengoknya

    ReplyDelete
  15. pelik! macam2 tabiat pelik sekarang ni ada.

    barang dijauhkan Allah rass jatuh cinta kat binatang yang satu ni.

    ReplyDelete
  16. adoii geli geliman saya kak ooii..

    ReplyDelete
  17. punya banyak lelaki atas muka bumi nie babi jugak yang jadi pilihanya..isk..isk..isk..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  18. Hehehehehe...tonyok je upe babi tu.

    ReplyDelete
  19. Selamat la dia jatuh cinta kat babi tu utk dijadikan haiwan peliharaan. Kalo jatuh cinta utk buat teman hidup, lagi la pengsan. Huhuhuhu.

    ReplyDelete
  20. ish ish .. apa la pmpuan ni . huhu

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)