Skip to main content

SENARAI PEMENANG:THE PEOPLES CHOICE AWARDS



FULL LIST OF WINNERS: THE PEOPLE'S CHOICE AWARDS

FAVOURITE SONG: One Direction - What Makes You Beautiful

FAVOURITE CABLE TV COMEDY: Awkward

FAVOURITE LATE-NIGHT TV HOST: Jimmy Fallon

FAVOURITE COMEDIC MOVIE ACTRESS: Jennifer Aniston

FAVOURITE COUNTRY ARTIST: Taylor Swift

SCI-FI FANTASY SHOW: Supernatural

BAND: Maroon 5

DAYTIME TV HOST: Ellen DeGeneres

COMEDIC TV ACTRESS: Lea Michele

COMEDIC TV ACTOR: Chris Colfer

COMEDIC MOVIE ACTOR: Adam Sandler

BREAKOUT ARTIST: The Wanted

MOVIE ACTRESS: Jennifer Lawrence

POP ARTIST: Katy Perry

FEMALE ARTIST: Katy Perry

MUSIC VIDEO: Katy Perry - Part of Me

MUSIC FAN FOLLOWING: Katy Perry - KatyCats

DRAMATIC TV ACTRESS: Ellen Pompeo

DRAMATIC TV ACTOR: Nathan Fillion

TV CRIME DRAMA: Castle

MOVIE ACTOR: Robert Downey, Jr.

SUPERHERO: Robert Downey, Jr.

HUMANITARIAN: Sandra Bullock

DRAMATIC MOVIE ACTRESS: Emma Watson

DRAMATIC MOVIE: The Perks of Being a Wallflower
PEOPLE’S VOICE AWARD: Christina Aguilera

MOVIE FAN FOLLOWING: Twilight - Twihards

TV FAN FOLLOWING: Supernatural - SPNFamily

MOVIE: The Hunger Games

MOVIE FRANCHISE: The Hunger Games

ACTION MOVIE: The Hunger Games

ON-SCREEN CHEMSITRY: Jennifer Lawrence & Josh Hutcherson & Liam Hemsworth - The Hunger Games

NEW TV DRAMA: Beauty & the Beast

NEW TV COMEDY: The New Normal

NETWORK TV COMEDY: The Big Bang Theory

NETWORK TV DRAMA: Grey’s Anatomy

FACE OF HEROISM: Jennifer Lawrence - The Hunger Games


SUMBER:DAILYMAIL

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …