Jumaat, 18 Januari 2013

RAHSIA KECANTIKAN LEUNIEY NATASHA

Assalamualaikum...

Selamat petang semua..
Ramai yang cakap untung nya Khairul fahmi dapat isteri cantik jelita..
Memang cantik pun..kan?
Kulitnya putih melepak..
Apa agaknya rahsia dia ye??





ini rupanya rahsia nya...
patut la cantik..kan???
nak kulit cantik jugak la ..:)

sekian..

20 komen disini:

Papa Mifz berkata...

ramailah nanti orang mencuba produk2 tuh semua...

Anum berkata...

nak jugak la

Mira Adzlia berkata...

nak jugak..nak jugak!!hihi :p

Remy hazza berkata...

wah!!!! remy pakai bedak sejuk jer...... patutler tak licin...he3

Cik Kamoo berkata...

laris la produk tu nanti....

Ema Blog berkata...

kejap lagi rami yg cari produk ni..

AyueJean berkata...

Tapi dia tu memang dah cantik......
Ehhh?? Duta SimplySiti tak pakai 1 pun produk SimplySit ke???
Hehehhehe....

Nurulhuda Abdul Latip berkata...

memang cantik punnn...

Fariq Jalil berkata...

moga dia diberikan hidayah,,

Nafisa81 berkata...

cantik = genetik...hahaha

Azlan Strider berkata...

tapi bukan semua produk sesuai untuk semua jenis kulit kan kak??hehehe

Regards,
-Strider-

ieda berkata...

cantik luar
cantik dalam ..
pastinya akan kekal bahagia !

Rapunzeel Cikilolo berkata...

rajen menjaga kulit wajah...

tu la kesannye kan...

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ berkata...

bnyk jgk dia pakai..mlsnye sy..hihi

pena rozie berkata...

Tp die memang dah cantik kan....

Hans berkata...

patutlah kulit dia cantik
hohoho

mira_nas berkata...

adeh.. banyak la duit nak guna eh camne..

Mrs.MieRaLiciouSs berkata...

mintak izin nk share. nnti miera creditkn kt blog nih boleh? :)

Nurul Faiz berkata...

mahal tu.

Mrs Velentine berkata...

pakai cosway jer..haha

Related Posts with Thumbnails