JENNY MOHON MAAF KERANA MENIDURI WAYNE ROONEY


Assalamualaikum...





Gadis pengiring yang satu masa dahulu pernah dikaitkan dengan Wayne Rooney hari ini menyatakan permohonan maaf kepada Coolen,isteri Rooney kerana menghancurkan hatinya.Jenny Thompson yang kini telah bergelar seorang ibu berkata "saya rasa sanagt bersalah dengan apa yang telah saya lakukan"



"Walaupaun apa yang saya lakukan dulu adalah atas dasar kerja tapi saya perlu bertanggungjawab kerana merosak kan sebuah keluarga"

Jenny juga mengalami tekanan apabila dilemparkan dengan kata2 kesat oleh masyarakat kesan dari tindakan nya .dia juga hampir2 membunuh diri akibat mengalami tekanan yang melampau.

"apa bila orang ramai mula memperkatakan sesuatu yang buruk tentang kita,semakin lama kita akan merasa apa yang diperkatakan itu adalah betul.saya mula membenci penampilan diri saya yang  mempunyai banyak tatoo di tubuh dan menyuntik botox.keadaan diri saya yang tidak masuk akal memaksa saya ntuk berubah tapi saya tidak tahu bagaimana."

September 2011 saya mengambil dadah dengan dos berlebihan tetapi telah ditemui oleh seorang kawan yang masuk melalui tingkap bilik air.saya kembali pulang ke pangkuan keluarga dan sokongan mereka telah menyelamatkan saya.



selepas melahirkan Izabella saya berubah.Izabella telah menyelamatkan saya dari kehidupan yang merosak kan diri,minum minuman keras dan melakukan seks kotor dengan pemaian bolasepak.saya sudah tidak ke kelab dan gaya hidup dhulu sudah tidak mnarik minat saya lagi.



#jadikan pengajaran kisah jenny ni..


sekian..

Previous
Next Post »

9 komen disini

Click here for komen disini
Tihara
admin
30 January 2013 at 19:06 ×

Haa barulah boleh masuk blog ni..
Mostly diorang yg takde pegangan hidup ni
lastly mesti rosak dgn dadah..moga dikurniakan hidayah untuknya menerima Islam lagi bagus..

Reply
avatar
30 January 2013 at 19:07 ×

salam akak, macam peminat MU ja.hehe

kisah yang menarik, mereka di barat banyak hidup pegang pada prinsip moral sahaja, sebabtu byk terkandas kerana tiada panduan jelas.

Terkejut tgk blog akak la ni, follower berganda2 jauh dari saya.hehehe.lama tak jenguk sini, kalau jenguk tak perasan mungkin. Tahniah akak, makin hebat blog ni. Sifu =)

Reply
avatar
Mira Adzlia
admin
30 January 2013 at 19:54 ×

ada pngajaran ttg kisahnya.....

Reply
avatar
Jay Ar
admin
30 January 2013 at 22:08 ×

Rooney pernah digelar sebagai pemain bolasepak yg paling hodoh di bumi. Tapi itulah..hodoh2 dia pun ramai wanita yg sukakannya sebab yg penting duit dia tak pernah hodoh...

Reply
avatar
30 January 2013 at 22:13 ×

tu laaa..muka cantik2 banyak lagi kerja boleh buat..isk..isk..tapi bagus laa dia sedar kesilapan dia..

Regards,
-Strider-

Reply
avatar
Irfa
admin
31 January 2013 at 12:47 ×

huh..sendiri cari penyakit
fikir balik kalau jd isteri wayne tu
aku lak emo

Reply
avatar
31 January 2013 at 13:14 ×

bagus sekurang2nya diaminta maaf

Reply
avatar
Remy hazza
admin
31 January 2013 at 22:27 ×

dia dah insaf...elok lah tu.....

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment