HADIAH DARI MYRA

Assalamualaikum...

Tadi posmen datang..
ingtkan hantar Astro view je..
rupanya ada selit benda lain dalam peti surat tu...

Ni ha...
hadiah dari Maira ..
Dapat FM,maskara dan eye liner..
kebetulan Maskara aku pun dah nak habis..heheh

hadiah ni yang dia buat GA untuk rebut Iphone5 dari blog Denaihati dulu..
tak ingat lak sapa ye yang dapat Iphone 5 tu??



Walaupun Miara tak dapat Iphone 5 tu 
tapi dia tetap bagi hadiah untuk pengundi2 dia...

Maira ni memang rajin bagi hadiah untuk
pembaca2 blog dia..
masuk yang kali entah entah berapa banyak dah hadiah aku dapat 
dari Blog maira ni..

terima kasih Maira.

sekian...

Post a comment

7 Comments

sila tinggalkan komen anda...:)