Tuesday, 29 January 2013

ENTRY KEGEMARAN SAYA IALAH TENTANG...

Assalamualaikum...

Selamat malam semua...

korang suka entry tentang apa ye??
*gosip artis
*politik
*sukan
*tempat percutian
*gadjet
*filem dan hiburan
*islamik
*aktiviti harian penulis

apa lagi?cer share kat sini..
susah jugak kalau kita tulis apa yang kita suka
tapi pembaca tak suka..kan??

jadi cer bagitau..
cemana yang korang nak??

sekian..

18 comments:

  1. kalau akak bagi no senang..tapi kalau boleh pilih 3 sy pilih gosip artis, sukan dan aktiviti harian penulis..hehehe..esok saya copy entry nie ek kak..nak tanya reader sy gak..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  2. shida semua layan asalkn cara pnympaian tu blh mnarik minat nk baca..:)

    ReplyDelete
  3. Kawe suka apa aje....janji tak static....

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Diana

    tak suka gosip artis

    ReplyDelete
  5. Sy ni sgt flexible.klu tjuk mnarik sy akn bace gosip.tp sll nye jarang bace.lg suke cite psl xtvt harian..hihi..

    ReplyDelete
  6. Saya suka diana tulis entri berbentuk pandangan / teguran terhadap sesuatu..lps tu pembaca pun boleh luahkn pndpt sndiri. Sbb diana boleh tulis pndgn/teguran tu dgn tepat, tak berkias dan tanpa perlu tulis berjela. Mcm entri dolu2 diana.

    ReplyDelete
  7. saya suka kisah kehidupan, tips dan motivasi.tempat percutian pun best jgk.

    ReplyDelete
  8. Suka semua asal bukan entri utk angkat bakul...

    ReplyDelete
  9. tak suka no 1 dan 2, yg lain-lain okey

    ReplyDelete
  10. layan jer...... janji ada cerita....he3

    ReplyDelete
  11. bella xda idea la akk.. bella baca je sgala entry akk yg ada. sbb tak kisah pun akk nak citer pasal apa. hehe... :)

    ReplyDelete
  12. yg pasti gosip artis tu tak payah buh lah kat blog ni buat tambah dosa ja kan.. huhu tension kalau blog kawan2 yg ada gossip dan artis berpakaian jolok mata... tak pasal2 dapat dosa.. maaf cakap

    ReplyDelete
  13. sy suka bc aktiviti harian penulis, psl anak², resipi, shopping dan travelogue..tu je! ^_^

    ReplyDelete
  14. apa2 entry pon saya suka asalkan halal dimakan ehh?? :P

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();